Značka vyrábějící menstruační spodní prádlo bude s týmem také spolupracovat na programu Girls’ Academy, jehož cílem je zapojit, vzdělávat a posilovat novou generaci hráček.
Kapitánka klubu Alex Greenwood se také stala ambasadorkou značky a tváří exkluzivní kolekce Man City.
,,Je skvělé, že spolupracujeme se značkou, která je zaměřená na podporu hráčů a hráček, aby mohli podávat sebevědomé výkony bez kompromisů,'' uvedla Charlotte O'Neill, výkonná ředitelka společnosti Manchester City.
„Pro ženský fotbal nastává vzrušující doba a díky tomuto partnerství se snuggs připojuje k rostoucímu seznamu značek, které investují do Manchester City Women,'' dodala O'Neill.
,,Ženský fotbal je na nezadržitelném vzestupu díky větším investicím, rekordním návštěvám a většímu uznání na světové scéně,'' připomněla Linda Šejdová, zakladatelka společnosti snuggs.
„Jádrem tohoto partnerství je podpora žen - proto jsem také ráda, že se s vámi mohu podělit o to, že hráčkám v dívčí akademii také věnujeme spodní prádlo snuggs, abychom podpořili další generaci, která se dostane ještě dál.''