Vizuály KVIFF v průběhu let: Který vede u tebe?

22.04.25 Anna Sochorová
Zdroj: Studio Najbrt

49. ročník byl charakteristický pro důstojnost a lehkou nadsázku. Hlavním maskotem bylo prasátko.

Zdroj: Studio Najbrt

Jubilejní 50. ročník se nesl v duchu nostalgie. Hlavním motivem byli lidé, kteří tvoří současnost festivalu, od vítězů cen až po jejich řidiče.

Zdroj: Studio Najbrt

Vizuály 51. ročníku byly vytvořené pomocí elegantního stylu starých paparazzi fotografií, které lehce ironizují posedlost celebritami a selfies.

Zdroj: Studio Najbrt

52. ročník spojili většinou obyčejné prostředí s ikonickými tvářemi světového i českého filmu.

Zdroj: Studio Najbrt

Vizuál 53. ročníku se vrátil k jednoduché typografii, která staví na nostalgii po celuloidu, nebo obecně analogu.

Zdroj: Studio Najbrt / Michal Šeba

Vizuál 54. ročníku KVIFF pokračoval v jednoduché typografii a hře s čísly i viditelností.

Zdroj: Studio Najbrt

,,Někteří diváci měli po dlouhém čekání velké oči, nakonec ovšem všichni svorně valili bulvy, případně mrkali na drát – a hlavně byli rádi společně zpátky v zšeřelém kině,'' popsalo studio vizuál 55. ročníku.

Zdroj: Studio Najbrt

Barevná ilustrace oslavy toho, co návštěvníci prožívájí na karlovarské kolonádě mezi hotely Thermal a Pupp. Vizuál obsahoval 347 lidí a zvířat.

Zdroj: Studio Najbrt

Na loňský vizuál navazuje ten 57. svojí barevností, ale zároveň se vrací k jednoduchosti. Kompozice čtyř barevných čar rozehrává experimentální hru s čitelností a pohybem číslice 57.

Zdroj: Studio Najbrt

58. ročník opět pracoval s číslicí. Inspirací byl tentokrát zjednodušený půdorys Hotelu Thermal, podle kterého byl vytvořen abstraktní černobílý kód jednoho čtverce a tří kruhů.


Zdroj: Studio Najbrt