49. ročník byl charakteristický pro důstojnost a lehkou nadsázku. Hlavním maskotem bylo prasátko.
Jubilejní 50. ročník se nesl v duchu nostalgie. Hlavním motivem byli lidé, kteří tvoří současnost festivalu, od vítězů cen až po jejich řidiče.
Vizuály 51. ročníku byly vytvořené pomocí elegantního stylu starých paparazzi fotografií, které lehce ironizují posedlost celebritami a selfies.
52. ročník spojili většinou obyčejné prostředí s ikonickými tvářemi světového i českého filmu.
Vizuál 53. ročníku se vrátil k jednoduché typografii, která staví na nostalgii po celuloidu, nebo obecně analogu.
Vizuál 54. ročníku KVIFF pokračoval v jednoduché typografii a hře s čísly i viditelností.
,,Někteří diváci měli po dlouhém čekání velké oči, nakonec ovšem všichni svorně valili bulvy, případně mrkali na drát – a hlavně byli rádi společně zpátky v zšeřelém kině,'' popsalo studio vizuál 55. ročníku.
Barevná ilustrace oslavy toho, co návštěvníci prožívájí na karlovarské kolonádě mezi hotely Thermal a Pupp. Vizuál obsahoval 347 lidí a zvířat.
Na loňský vizuál navazuje ten 57. svojí barevností, ale zároveň se vrací k jednoduchosti. Kompozice čtyř barevných čar rozehrává experimentální hru s čitelností a pohybem číslice 57.
58. ročník opět pracoval s číslicí. Inspirací byl tentokrát zjednodušený půdorys Hotelu Thermal, podle kterého byl vytvořen abstraktní černobílý kód jednoho čtverce a tří kruhů.