Rasťo a Krištof z Ruže pre nevestu spouští vlastní značku

23.05.25 Hana Divišová
Zdroj: Instagram/@kristofko

Dvojice známá z populárního pořadu Ruže pre nevestu – ženich Rasťo a moderátor Krištof – rozjíždí naplno svou značku Romulus a Remus.

Zdroj: Instagram/@kristofko

Chtějí, aby jejich značka spojovala odhodlané lidi, kteří se za sebe navzájem postaví, kryjí si záda a společně překonávají překážky.

Zdroj: Instagram/@kristofko

Trička jsou unisex a jsou určena pro každého.

Zdroj: Instagram/@kristofko

Jak Krištof napsal na svém Instagramu, prvním krokem je kolekce triček, která slouží jako úvod k širšímu konceptu, jemuž se chtějí v budoucnu intenzivně věnovat.

Zdroj: Instagram/@kristofko

Podle nich je o kousky této populární dvojice hned na úvod velký zájem a první vlna triček se již blíží vyprodání.

Zdroj: Instagram/@kristofko

Čepice, které říkají „I don’t need everyone to like me“ jsou momentálně vyprodané.

Zdroj: Instagram/@kristofko

Poslední kousky kolekce jsou stále k dispozici na romulusaremus.com.

Zdroj: Instagram/@kristofko

Značka však není jen o oblečení. Pod stejným názvem rozjeli také společný podcast, kde v uvolněné atmosféře komentují jednotlivé díly pořadu a zvou si známé osobnosti.

Zdroj: Instagram/@kristofko

Jak sami říkají, plánují pokračovat v nahrávání a chtějí pokračovat v budování komunity.

Zdroj: Instagram/@kristofko