Pepsi mění pravidla hry ve světě nápojů. Do prodeje míří prebiotická cola

24.07.25 Hana Divišová
Zdroj: Instagram/@pepsi

Podle oficiální tiskové zprávy společnosti Pepsi by se nová inovovaná verze prebiotické koly měla dostat na trh ještě letos.

Zdroj: Instagram/@pepsi

Neobsahuje umělá sladidla, má pouze 5 gramů cukru, 30 kalorií a až 3 gramy prebiotické vlákniny.

Zdroj: Instagram/@pepsi

Až dosud měla Pepsi na výběr především dietní a zero verzi klasické coly a několik ochucených variant.

Zdroj: Instagram/@pepsi

Tímto krokem však společnost reaguje na měnící se preference zákazníků, kteří v současné době hledají zdravější alternativy.

Zdroj: Instagram/@pepsi

Přestože se jedná o zdravější verzi, chuť klasické coly by měla zůstat zachována.

Zdroj: Instagram/@pepsi

Na americkém trhu bude k dispozici online letos na podzim a fyzicky se na pultech objeví na začátku roku 2026.

Zdroj: Instagram/@pepsi

Pepsi je součástí společnosti PepsiCo, která již má ve svém portfoliu značku zdravější limonády Poppi, která je velmi oblíbená.

Zdroj: Instagram/@drinkpoppi

Podobný úspěch očekávají i od nové prebiotické coly.

Zdroj: Instagram/@drinkpoppi