Debutový collab NikeSKIMS zahrnuje sedm kolekcí, které nabízejí více než 10 000 způsobů, jak kombinovat různé styly.
Všechny výrobky jsou utvářeny s nekompromisním důrazem na detail, styl, funkčnost a pohodlí.
Tvářemi kampaně se stala řada předních světových sportovkyň, včetně Sereny Williams, Beatriz Hatz a Romane Dicko.
„Produkty NikeSKIMS jsou průlomové. Líbí se mi jejich kvalita a to, jak mi každý kousek sedí a podporuje mě ve všech správných oblastech. Cítím se elegantně, pohodlně a naprosto sama sebou," prozradila o kolekci americká gymnastka Jordan Chiles.
Lichotivé linie, tvarující látky, inovativní materiály a neutrální barvy nabízejí všem ženám kompletní řešení šatníku od základních podprsenek a legín až po sezónní kousky a doplňky.
„Kampaň NikeSKIMS Bodies at Work oslavuje sílu a moc každé ženy,“ říká Kim Kardashian, zakladatelka značky. „Naše poslání je jasné: nově definovat ženské sportovní oblečení bez kompromisů.“
Podle Kardashian tato kolekce kombinuje špičkový výkon se stylovým designem a umožňuje sportovkyním pohybovat se bez námahy a sebejistě, aby dosáhly svých cílů.
Mezi tvářemi kampaně byla i golfistka Nelly Korda, která podle svých slov představila kolekci NikeSKIMS se ctí.
Je tu také Sha'Carri Richardson, kterou známe hlavně díky skandálu z roku 2021, kdy měla po vítězství v běhu na 100 metrů pozitivní dopingový test na THC. Dnes je však vítězkou ženského sprintu na 100 m v roce 2024.
Kolekci uzavírá legendární Serena Williams. „V tomto oblečení se cítím, jako bych měla na kůži máslo. Když v něm cvičím, cítím se nezastavitelná.“