„Chtěl jsem zachytit esenci mládí, jejich pocity a touhy. Všechny spojuje rebelství, sny a vzájemná podpora. Je to komunita, kterou propojuje umění,“ říká Alexander Bel, kreativní ředitel značky Sure Curated.
Tichý dialog mezi portréty kampaně vypráví o mládí, svobodě a odvaze být jiný. Sure Curated tím potvrzuje své místo mezi nejvýraznějšími českými módními značkami, které umí módu přetavit ve výpověď o současné době. Tvářemi kampaně se stala česká rocková kapela RUWORR!ED, která 17. října 2025 vystoupí jako předskokan zpěváka Yungblud.
Kapelu doplňuje dlouholetá múza značky Stella Janáčková a nová jména českého modelingu, Matouš a Jan Dobrovolný. Šest různých osobností představuje různé typy mladé generace umělců – od herectva, hudebnictva až po svobodné tvůrce*tvůrkyně.
Společně vytvářejí tichý, intimní dialog prostřednictvím série portrétů, z nichž každý zachycuje odlišnou emoci a osobní pohled na dnešní svět.
V kampani nechybí ani výrazné atributy nové kapitoly – unikátní kožené boty, které vznikly ve spolupráci s českou značkou Vasky, ručně pomalované šátky z dílny malíře Filipa Drábka, šperky od české značky Furiosa a hippies náhrdelníky od šperkařky Caroline Gorg.
Unikátnost kolekce završují kabelky od slovenské designérky Vivien Babicové, vytvořené z upcyklovaných materiálů a inspirované původní estetikou workwear.