Nejdrzejší česká značka se loučí. Oznámila konec po 12 letech

28.11.25 Anja Samardžija
Zdroj: Gwc, propagační materiál

Girls Without Clothes se stala ikonou pražské fashion scény, o čemž svědčí přes 200 tisíc prodaných produktů, 50 000 zákazníků a tři kamenné prodejny.

Zdroj: Instagram/ @girlswithoutclothes

Její zakladatel Martin Feix však nyní na Instagramu oznámil konec. E-shop i prodejny fungují dál, začátkem roku 2026 však budou postupně ukončovat prodej.

Zdroj: Instagram/ @girlswithoutclothes

„Neskutečně se mi ulevilo. Rozhodnutí skončit bylo nejtěžší i nejlehčí zároveň. Věděl jsem, že jsem udělal maximum a že už to takhle dál nejde,“ uvedl Martin Feix. Jako důvod uvedl problémy s dodavateli, cash flow i vlastní chybná rozhodnutí.

Zdroj: Instagram/ @girlswithoutclothes

„Bylo pro mě klíčové to uzavřít zodpovědně. Hodnoty a fér jednání. Na tom jsem nechtěl nic měnit ani v krizi,“ říká Feix.

Zdroj: Instagram/ @girlswithoutclothes

Feix popsal poslední tři roky jako období plné nepřetržitého tlaku. Náklady rostly, dodavatelské řetězce se komplikovaly a změny na sociálních sítích ztížily dosah k zákazníkům. S tím přišla potřeba neustálých slev a kampaní, které oslabovaly finanční stabilitu celého projektu.

Zdroj: Instagram/ @girlswithoutclothes

„Ničeho nelituju - tahle cesta mi dala hromadu zážitků, zkušeností a jasný životní směr, který mi nejeden kamarád záviděl. Ale i tak tahle etapa končí. Udělal jsem pár zásadních chyb a už jsem nedokázal najít cestu zpět,“ napsal také v příspěvku na Facebooku.

Zdroj: Instagram/ @girlswithoutclothes