Spolupracujte s Refresherem.

Průkopníkem nativní reklamy, který rozumí jazyku moderní generace.

REFRESHER.cz

Proč s námi spolupracovat?

Kreativa

Vymyslíme kreativní řešení ke komunikaci vašich kampatní, která naplní vaše cíle a budou dostatečně zajímavá i pro cílovou skupinu.

Produkce

Zabezpečíme kompletní produkci naším in-house týmem. Profesionální videotým, zvukář, fotograf a moderátoři, které mladí lidé dobře znají.

Distribuce

Obsah, který spolu vytvoříme dostaneme před našich více než 2 miliony čtenářů a desetitisíce followerů.

Demografie

Oslovte unikátní cílovou skupinu, vaše zákazníky, více než dva miliony moderních lidí v Česku, které baví nejnovější vychytávky, zajímaí se o módu, hudbu, filmy a technologie.

Věkové rozdělení návštěvníků
Slovensko
Česko
12-17
8%
8%
(přibližně 101 118 lidí)
18-24
47%
47%
(přibližně 539 448 lidí)
25-30
24%
24%
(přibližně 275 994 lidí)
31-34
7%
7%
(přibližně 81 852 lidí)
35-44
7%
7%
(přibližně 86 070 lidí)
45+
4%
4%
(přibližně 55 404 lidí)

Počet lidí je orientační a je vypočítán z počtu reálných uživatel na dané doméně a procentuálního poměru uživatel a jejich věku z našich dat.

Jen přes náš web oslovíte velkou část moderní a převážně mladé cílové skupiny v Česku. Podle našich dat 71 % naší cílové skupiny je ve věku 18 až 30 let.

Návštěvnost a followeři

Jen Slovensko
Jen Česko
dohromady
Web
1 200 0001 779 0782 979 078
reálnych uživatel
Instagram
238 00029 200267 200
followerů
Facebook
252 10076 000328 100
fanoušků
Youtube
158 00022 900180 900
odběratelů

Přehled možnosti inzerce

Zasáhněte své zákazníky různými formáty na míru: Články na webu, videa na YouTube, instagramové posty, podcasty a bannerová reklama. Obsah vždy přizpůsobený kanálu, na ktorém je komunikovaný.

Články
Podcasty
Hlavní kanál
Spotify, Apple Podcast

Detaily možností inzerce

Články

Nativní články

Nativní článek přirozeně komunikuje produkt/službu, má přidanou hodnotu – čtenář reklamu konzumuje formou zajímavého tématu. Obsah připravuje redakce Refresheru na předem dohodnuté a schválené téma. Téma navrhujeme buď na základě zadání od klienta, nebo vytváříme celou kampaň. Článek je na webu publikován s označením sponzorovaný obsah.

Články
Nativní článek
Zavřít

Nativní článek

REFRESHER Nativne clanky

Nativní článek přirozeně komunikuje produkt/službu, má přidanou hodnotu – čtenář reklamu konzumuje formou zajímavého tématu. Obsah připravuje redakce Refresheru na předem dohodnuté a schválené téma. Téma navrhujeme buď na základě zadání od klienta, nebo vytváříme celou kampaň. Článek je na webu publikován s označením sponzorovaný obsah.

Očekávané výsledky

3 000+ přečtení

Pro koho ano

Pro klienty, kteří chtějí nenuceně a přirozeně prezentovat svůj produkt/službu/event.

Specifikace
  • Článek je publikovaný na hlavní stránce pod profilem Inzerce
  • Hotový článek je v rozsahu minimálně 700 slov
  • Článek obsahuje do 10 ilustračních fotografií
  • Článek zůstává na webu minimálně 365 dní, standardně na neurčito
Ukázky

HBO GO nabízí týden sledování zdarma. Jaké filmy a seriály by ti během karantény neměly uniknout?

Karolína pracuje jako nákupčí pro obchod s oblečením a ví, které trendy budou hýbat světem módy v roce 2020

Jak proměnit plastový odpad z oceánů na dobře vypadající obuv? Adidas má odpověď

7 příkladů přírodní kosmetiky, které vyčnívají nádherným obalem

Cara Delevingne: Do vesmíru a selfíček jsem vlastně blázen (Rozhovor)

PR články

Článek, resp. tisková zpráva, jehož kompletní přípravu zajišťuje klient. Refresher schvaluje obsah a případně navrhne úpravy textu. Článek je na webu publikován s označením PR zpráva.

Články
PR článek
Zavřít

PR článek

REFRESHER PR clanky

Článek, resp. tisková zpráva, jehož kompletní přípravu zajišťuje klient. Refresher schvaluje obsah a případně navrhne úpravy textu. Článek je na webu publikován s označením PR zpráva.

Očekávané výsledky

1 500+ přečtení

Pro koho ano

Pro klienty, kteří chtějí mít absolutní kontrolu nad obsahem i za cenu nižší čtenosti. Pro klienty, kteří uvádějí na trh produkt/službu/značku, kterou naše cílovka ještě nezná. Pro klienty, kteří nemají k dispozici rozpočet a kapacity na nativní obsah.

Specifikace
  • Článek je publikovaný na hlavní stránce pod profilem Inzerce
  • Hotový článek v rozsahu minimálně 400 slov v textovém dokumentu dodává klient
  • Článek obsahuje 3-4 ilustrační fotografie
  • Článek zůstává na webu minimálně 365 dní, standardně na neurčito
Ukázky

Proč mám akné právě já? Mohou za to zlozvyky i strava

Dovoz jídla, nebo fast food? Češi vymysleli lepší alternativu ve sdílené ekonomice

35 milionů tablet pervitinu a 690 milionů vojáku aneb druhá světová válka v číslech

Menstruace je šestkrát do roka a muži by ji tak neprožívali. Autentické odpovědi kluků stojí za to

Svět v plamenech přinese drama s oscarovým obsazením. Produkce BBC se blýskla věrohodným zpracováním

Bannery

Bannerová reklama

Bannerová reklama umístěná na webu. Všechny formáty jsou brandsafe (díky aplikování filtru se vaše bannerové plochy nezobrazí u obsahu, který může vyvolávat negativní emoce) a viewable (banner se načítá těsně před tím, než se dostane na obrazovku uživatele – díky tomu se započítávají pouze imprese bannerů, které se uživateli skutečně zobrazily; bannery jsou efektivnější a zároveň šetříme vaše peníze). Přibližně 80 % našich čtenářů navštěvuje web z mobilu, proto doporučujeme využít zejména formáty určené pro mobil, desktop formáty jsou vhodné při dlouhodobějších kampaních případně jako doplněk k formátům určeným pro mobil.

Bannery
Bannerová reklama
Zavřít

Bannerová reklama

REFRESHER Bannerova reklama

Bannerová reklama umístěná na webu. Všechny formáty jsou brandsafe (díky aplikování filtru se vaše bannerové plochy nezobrazí u obsahu, který může vyvolávat negativní emoce) a viewable (banner se načítá těsně před tím, než se dostane na obrazovku uživatele – díky tomu se započítávají pouze imprese bannerů, které se uživateli skutečně zobrazily; bannery jsou efektivnější a zároveň šetříme vaše peníze). Přibližně 80 % našich čtenářů navštěvuje web z mobilu, proto doporučujeme využít zejména formáty určené pro mobil, desktop formáty jsou vhodné při dlouhodobějších kampaních případně jako doplněk k formátům určeným pro mobil.

Pro koho ano

Pro klienty, kteří chtějí být kontinuálně „na očích“ a připomínat se lidem. Pro klienty, kteří nechtějí tvořit obsah nebo nemají rozpočet a kapacity na tvorbu obsahu. Pro klienty, pro které je vysoký zásah důležitější, než komunikovat téma do hloubky

Možnosti formátu
Standardní display formáty
  • square - 300x300, 300x250, 250x250, 336x280
  • doublesquare - 300x600
  • leaderboard & billboard - 728x90, 970x250, 900x200, 1000x100
  • big beautiful banner - 1260x400
Branding
  • branding - 2000x1400
Mobile fullscreen
  • mobile fullscreen - 300x300 responzívny formát
Video outstream
  • video outstream - mp4, 5-80 sekúnd
Technické požadavky
  • Kreativa v podporovaném formátu – png, jpg, gif, video, html5, mp4
  • Maximální velikost dat: do 100kb v případě standardních formátů, do 200kb v případě nestandardních formátů
  • URL adresa, kam má směřovat překlik – může obsahovat i měřící kód
  • Celé technické požadavky
Očekávané výsledky
CTR lowCTR mediumCTR high
Square0.10%0.15%0.25%
Square - mobile only0.15%0.25%0.50%
Double Square0.10%0.20%0.30%
Double Square - mobile only0.35%0.50%0.85%
Megaboard0.15%0.25%0.85%
Large Megaboard0.20%0.30%1.00%
BBB (BigBeautifulBanner)0.40%0.75%1.20%
Branding0.25%0.50%0.80%
Mobile fullscreen0.50%0.80%1.50%
Video outstream0.20%1%3%
Dáta dostupná na direct / preferred / guaranteed dealy
  • věk
  • pohlaví
  • region původ/zájem
  • sport – sledovíní/zájem
  • sport – aktivně
  • plán nákupu bytu (do 1,2,3 let)
  • kuřák
  • zrak
  • zájem o zdravý životní styl
Dostupnost:
Data dostupná jen v případě nastavování dealů přes Google.

Zběr a využití:
Data jsou sbírána přes dotazník na webu, návštevník vyplňuje informace manuálně. Kdykoli si může data smazat a změnit. Neposkytujeme je třetím stranám a na využití mimo naše kanály.

Specifičtější cílení:
Dokážeme sbírat i specifická data v případě větších inzerentů.

Velikost vzorek:
Záleží na otázce, u základních jako věk a pohlaví přes 100 tisíc, specifičtější otázky jen v tisících.

Brandsafety filtr

Máme k dispozici brandsafe filtr, který nezobrazuje reklamu u obsahu, který není vhodný pro inzerenta, značku. Filtry máme nastavené na 2 úrovně:

Úroveň 1 – neštěstí
Slova, která se spojuj s negativními zprávami a neštěstími, drogami, krví. Častá klíčová slova ve zpravodajství.

Úroveň 2 – neštěstí + děti
K filtru negativních klíčových slov přidává i slova, která se spojují s dětmi.

Viditelnost a výkon jednotlivých ploch
MOBILDESKTOP
FormátCTRViewabilityCTRViewability
Above the fold0.75%50%0.73%54%
In content1.20%70%0.60%75%
Below the fold0.30%33%0.22%40%
Right panelnení k dispozicinení k dispozici0.30%65%
Outstreamnení k dispozici80%není k dispozici80%
Brandingnení k dispozicinení k dispozici0.50%65%
Přibližná kapacita jednotlivých velikostí kreativ (imprese, měsíčně)
ČESKOSLOVENSKO
FormátSpoluDesktopMobilSpoluDesktopMobil
300x300/336x280/300x2502 550 000250 0002 300 0002 550 000250 0002 300 000
300x600 / 160x6003 570 000200 0003 370 0003 570 000200 0003 370 000
970x90 / 900x250180 000180 0000180 000180 0000
2000x1400180 000180 0000180 000180 0000
Video oustream2 000 000130 0001 870 0002 000 000130 0001 870 000

Programatický nákup a prodej

Drtivou většinu našich display ploch je možné nakoupit programaticky. Na prodej využíváme SSP platformu Google AdManager a AdFrom. Každá z SSP má svá specifika. Při programatickém nákupu vám dokážeme k privátním dealům poskytnout cílení na základě dat o našich návštěvnících, cílit jen brandsafe obsah a plochy s vysokou viewabilitou a CTR.

Bannery
Programatický nákup a prodej
Zavřít

Programatický nákup a prodej

REFRESHER Programmaticky nakup a predaj

Drtivou většinu našich display ploch je možné nakoupit programaticky. Na prodej využíváme SSP platformu Google AdManager a AdFrom. Každá z SSP má svá specifika. Při programatickém nákupu vám dokážeme k privátním dealům poskytnout cílení na základě dat o našich návštěvnících, cílit jen brandsafe obsah a plochy s vysokou viewabilitou a CTR.

Dáta dostupná na direct / preferred / guaranteed dealy
  • věk
  • pohlaví
  • region původ/zájem
  • sport – sledovíní/zájem
  • sport – aktivně
  • plán nákupu bytu (do 1,2,3 let)
  • kuřák
  • zrak
  • zájem o zdravý životní styl
Dostupnost:
Data dostupná jen v případě nastavování dealů přes Google.

Zběr a využití:
Data jsou sbírána přes dotazník na webu, návštevník vyplňuje informace manuálně. Kdykoli si může data smazat a změnit. Neposkytujeme je třetím stranám a na využití mimo naše kanály.

Specifičtější cílení:
Dokážeme sbírat i specifická data v případě větších inzerentů.

Velikost vzorek:
Záleží na otázce, u základních jako věk a pohlaví přes 100 tisíc, specifičtější otázky jen v tisících.

Využíváme nasledovné SSP
Google Ad Manager logoAdform logo
Specifika nákupu prostoru na Refresheru podle SSP
Google Ad Manager logoAdform logo
standardní formáty
branding
video outstream
rich media
detailní cílení + data Refresheru
brandsafe filtry
Informace k plochám

Above the fold - první plocha, která se návštevníkovi načítá, nad nadpisem.

In content - plochy se načítají v obsahu článku.

Below the fold - pod obsahem článků, níže položené a méně výkonné plochy.

Right panel - pravý panel, jen na desktopu.

Branding - branding, jen na desktopu, velikost 2000x1400.

Outstream - outstream, vkládání podobné jako in content, v obsahu.

Velikosti - 300x300, 300x250, 336x280, 970x250, 300x600, 160x600. Dokážeme doplnit a nastavit podle požadavků.

Viditelnost a výkon jednotlivých ploch
MOBILDESKTOP
FormátCTRViewabilityCTRViewability
Above the fold0.75%50%0.73%54%
In content1.20%70%0.60%75%
Below the fold0.30%33%0.22%40%
Right panelnení k dispozicinení k dispozici0.30%65%
Outstreamnení k dispozici80%není k dispozici80%
Brandingnení k dispozicinení k dispozici0.50%65%
Brandsafety filtr

Máme k dispozici brandsafe filtr, který nezobrazuje reklamu u obsahu, který není vhodný pro inzerenta, značku. Filtry máme nastavené na 2 úrovně:

Úroveň 1 – neštěstí
Slova, která se spojuj s negativními zprávami a neštěstími, drogami, krví. Častá klíčová slova ve zpravodajství.

Úroveň 2 – neštěstí + děti
K filtru negativních klíčových slov přidává i slova, která se spojují s dětmi.

Přibližná kapacita jednotlivých velikostí kreativ (imprese, měsíčně)
ČESKOSLOVENSKO
FormátSpoluDesktopMobilSpoluDesktopMobil
300x300/336x280/300x2502 550 000250 0002 300 0002 550 000250 0002 300 000
300x600 / 160x6003 570 000200 0003 370 0003 570 000200 0003 370 000
970x90 / 900x250180 000180 0000180 000180 0000
2000x1400180 000180 0000180 000180 0000
Video oustream2 000 000130 0001 870 0002 000 000130 0001 870 000

Social

Instagram post

Instagram post je vhodným formátem na podporu jiného existujícího obsahu, ale zároveň i na přímou komunikaci krátké informace. Výhodou postu je jeho interaktivita – lidé se mohou vyjádřit k tématu v komentářích, označovat přátele, což výrazně zvyšuje dosah. Z postu můžeme směřovat lidi na článek nebo web klienta prostřednictvím link in bio – odkazu uloženého v popisu profilu. Post je zveřejněn na profilu @refreshercz a zůstává tam minimálně 365 dní.

Social
Instagram post
Zavřít

Instagram post

REFRESHER Instagram post

Instagram post je vhodným formátem na podporu jiného existujícího obsahu, ale zároveň i na přímou komunikaci krátké informace. Výhodou postu je jeho interaktivita – lidé se mohou vyjádřit k tématu v komentářích, označovat přátele, což výrazně zvyšuje dosah. Z postu můžeme směřovat lidi na článek nebo web klienta prostřednictvím link in bio – odkazu uloženého v popisu profilu. Post je zveřejněn na profilu @refreshercz a zůstává tam minimálně 365 dní.

Očekávané výsledky

35 000 – 60 000+ oslovených uživatel

Možnosti formátu
Příspěvek s naším templatem + link in bio

Ukázky

Nativní příspěvek

Může jít například o fotografii z natáčení reportáže nebo o příspěvek ve formě videa (vystřižená část z videa na čtverec)

Ukázky

Pro koho ano

Pro klienty, kteří chtějí podpořit už existující obsah (článek, web, video, ...). Pro klienty, kteří chtějí odkomunikovat krátkou informaci nebo navnadit lidi na obsah. Pro klienty, kteří chtějí vytvářet živý obsah, do kterého se mohou zapojit -> interaktivita, engagement (lidé se označují)

kdo sleduje náš Instagram?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Instagram stories

Instagramové story je vhodným formátem na podporu jiného existujícího obsahu. V rámci 15 sekund dokážeme efektivně komunikovat nejdůležitější informace a navnadit lidi na obsah, na který je díky prokliku můžeme rovnou směřovat. Story je zveřejněna na profilu @refreshercz a viditelná 24 hodin od zveřejnění.

Social
Instagram stories
Zavřít

Instagram stories

REFRESHER Instagram story

Instagramové story je vhodným formátem na podporu jiného existujícího obsahu. V rámci 15 sekund dokážeme efektivně komunikovat nejdůležitější informace a navnadit lidi na obsah, na který je díky prokliku můžeme rovnou směřovat. Story je zveřejněna na profilu @refreshercz a viditelná 24 hodin od zveřejnění.

Očekávané výsledky

18 000 – 30 000 oslovených uživatel

Možnosti formátu
  • template story + swipe up na článek/web klienta
  • story na míru/interaktivní story – např. anketa
  • nativní story – např. z natáčení videa, z eventu nebo firemní snídaně
Pro koho ano

Pro klienty, kteří chtějí podpořit už existující obsah (článek, web, video, ...)

kdo sleduje náš Instagram?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Instagram soutěž

Instagramová soutěž je soutěžně upravený instagramový post zveřejněný ve feedu na profilu @refreshercz. V rámci popisu můžeme odkomunikovat zajímavou informaci o produktu nebo o samotné značce. Vizuál i popis soutěže připravuje a publikuje Refresher po schválení klientem. Produkt / služba, o které se soutěží, musí být v minimální hodnotě 300 € (výjimkou jsou vstupy na zajímavé akce a exkluzivní / limitované produkty). Instagramová soutěž vytváří kolem produktu / služby auru exkluzivity a přirozeně zvyšuje zájem lidí o značku.

Social
Instagram soutěž
Zavřít

Instagram soutěž

REFRESHER Instagram sutaz

Instagramová soutěž je soutěžně upravený instagramový post zveřejněný ve feedu na profilu @refreshercz. V rámci popisu můžeme odkomunikovat zajímavou informaci o produktu nebo o samotné značce. Vizuál i popis soutěže připravuje a publikuje Refresher po schválení klientem. Produkt / služba, o které se soutěží, musí být v minimální hodnotě 300 € (výjimkou jsou vstupy na zajímavé akce a exkluzivní / limitované produkty). Instagramová soutěž vytváří kolem produktu / služby auru exkluzivity a přirozeně zvyšuje zájem lidí o značku.

Očekávané výsledky

50 000 – 90 000 oslovených uživatel (1 000 – 10 000+ aktivně zapojených uživatel/soutěžících)

Pro koho ano

Pro klienty, kteří chtějí podpořit svůj instagramový účet a zvýšit počet followerů nebo budovat povědomí o značce.

Specifikace

Pro klienty, kteří chtějí podpořit svůj instagramový účet a zvýšit počet followerů nebo budovat povědomí o značce.

Ukázky
kdo sleduje náš Instagram?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

TikTok post

TikTok je jedním z nejnovějších oblíbených přírůstků mezi sociálními sítěmi, na níž se soustřeďuje zejména mladá cílová skupina v rozmezí od 13 do 30 let. Jde o platformu, která staví na trendu vizuální komunikace, kterou generace Z preferuje.
TikTok posty jsou krátká videa, která uvolněnou a zábavnou formou komunikují základní informace o produktu/službě. Výhodou tohoto odlehčeného formátu je velký potenciál virálnosti, protože jde často o vtipné video, na které může navázat dalším videem i samotný uživatel. Délka videa se musí pohybovat v rozmezí 10 až 60 sekund. Post je umístěn na profilu @refreshercz.

Social
TikTok post
Zavřít

TikTok post

REFRESHER TikTok

TikTok je jedním z nejnovějších oblíbených přírůstků mezi sociálními sítěmi, na níž se soustřeďuje zejména mladá cílová skupina v rozmezí od 13 do 30 let. Jde o platformu, která staví na trendu vizuální komunikace, kterou generace Z preferuje.
TikTok posty jsou krátká videa, která uvolněnou a zábavnou formou komunikují základní informace o produktu/službě. Výhodou tohoto odlehčeného formátu je velký potenciál virálnosti, protože jde často o vtipné video, na které může navázat dalším videem i samotný uživatel. Délka videa se musí pohybovat v rozmezí 10 až 60 sekund. Post je umístěn na profilu @refreshercz.

Očekávané výsledky

10 000+ oslovených uživatel

Pro koho ano

Pro klienty, kteří chtějí oslovit mladou cílovou skupinu nativně a kreativní formou.

Video

Freshnews

Pravidelný zpravodajský formát, jehož prostřednictvím přinášíme nejzajímavější události uplynulých dní ze světa módy, hudby, technologií a všeho, co zajímá generaci Y a Z. Každá část se věnuje přibližně 8 tématům, která uvádí moderátorská dvojice. Zprávy jsou ilustrovány fotografiemi a videoukázkami, doplňují je krátké reportáže. Freshnews vycházejí vždy v pondělí a ve čtvrtek.

Video
Freshnews
Zavřít

Freshnews

REFRESHER Freshnews video

Pravidelný zpravodajský formát, jehož prostřednictvím přinášíme nejzajímavější události uplynulých dní ze světa módy, hudby, technologií a všeho, co zajímá generaci Y a Z. Každá část se věnuje přibližně 8 tématům, která uvádí moderátorská dvojice. Zprávy jsou ilustrovány fotografiemi a videoukázkami, doplňují je krátké reportáže. Freshnews vycházejí vždy v pondělí a ve čtvrtek.

Očekávané výsledky

35 000+ zhlédnutí

Možnosti reklamního umístění
Sponzoring

Umístění brandingu v úvodu a v závěru videa (grafika + mluvený claim). Délka úvodního umístění: 5-7 vteřin, délka závěrečného umístění: 15 vteřin

Pro koho ano

Pro klienty, kteří chtějí budovat povědomí o značce, spojovat se se silnou značkou Refresher.

Ukázky
60-90vteřinová reportáž

Krátká reportáž se zařazením mezi zprávy. V rámci reportáže dokážeme v krátkosti představit produkt, připravit report z eventu, vyzdvihnout nejdůležitější informace služby.

Pro koho ano

Pro klienty, kteří chtějí stručně a efektivně informovat lidi o produktu/službě/eventu.

Ukázky
zmínění článku/soutěže a ukázka z videa

Krátká vsuvka, v níž odkomunikujeme ty nejdůležitější informace z článku nebo zmíníme probíhající soutěž s krátkým vysvětlením podmínek soutěže. V případě videa, mezi zprávy zakomponujeme krátkou ukázku (přibližně 15s + zahlášení moderátora) jako teasing samostatného videa ještě před zveřejněním nebo po zveřejnění videa jako připomenutí.

Pro koho ano

Pro klienty, kteří chtějí podpořit výsledky už existujících výstupů a zasáhnout cílovou skupinu, kterou obsah na jiné platformě mohl minout.

Ukázky
Product placement

Nativní zakomponování produktu – např. oblečení moderátorů

Pro koho ano

Pro klienty, kteří chtějí budovat povědomí o značce, spojovat se se silnou značkou Refresher.

Ukázky
kdo sleduje Freshnews?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Samostatné video / vlog

Neformální nativní videoformát, v rámci nějž mohou diváci sledovat, jak pracujeme, cestujeme a někdy je necháme nahlédnout i do našeho soukromí. Jde o uvolněný, autentický formát, do kterého dokážeme přirozeně zapojit i klienta.

Video
Samostatné video / vlog
Zavřít

Samostatné video / vlog

REFRESHER Vlog

Neformální nativní videoformát, v rámci nějž mohou diváci sledovat, jak pracujeme, cestujeme a někdy je necháme nahlédnout i do našeho soukromí. Jde o uvolněný, autentický formát, do kterého dokážeme přirozeně zapojit i klienta.

Očekávané výsledky

25 000+ zhlédnutí

Možnosti reklamního umístění
Díl na míru

Téma vlogu přizpůsobíme tak, aby se tématicky hodilo ke klientovi a produktu nebo službě, které chce odkomunikovat a zároveň tak, aby umístění působilo přirozeně.

Pro koho ano

Pro klienty, kteří chtějí budovat povědomí o značce. Pro klienty, kteří chtějí svůj produkt/službu dostat do povědomí nativně.

Ukázky
kdo sleduje vlogy?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Ankety

Ankety jsou pravidelným formátem, v rámci nějž náhodným respondentům v ulicích klade moderátor otázky, na které chce znát odpověď celé Česko. Každá anketa má otázky zaměřené na jiné téma, ale produkujeme i pravidelné videoseriály. Respondenty, za odvahu odpovědět, odměňujeme různými dárky – produkty nebo poukázkami od klientů.

Video
Ankety
Zavřít

Ankety

REFRESHER Ankety

Ankety jsou pravidelným formátem, v rámci nějž náhodným respondentům v ulicích klade moderátor otázky, na které chce znát odpověď celé Česko. Každá anketa má otázky zaměřené na jiné téma, ale produkujeme i pravidelné videoseriály. Respondenty, za odvahu odpovědět, odměňujeme různými dárky – produkty nebo poukázkami od klientů.

Možnosti reklamního umístění
Anketa na míru

Téma ankety přizpůsobujeme tak, aby se tématicky hodilo ke klientovi a produktu nebo službě, které chce odkomunikovat.

Očekávané výsledky

40 000+ zhlédnutí

Ukázky
Anketa Co posloucháš?

Lidí v ulicích se ptáme Co právě poslouchají a na další otázky spojené s hudbou.

Očekávané výsledky

50 000+ zhlédnutí

Ukázky
Anketa Co … a kolik to stálo?

Lidí se ptáme na konkrétní věc, kterou vlastní v závislosti na období/sezóně a na to, kolik je to stálo – např. Co máš na sobě a kolik to stálo?

Očekávané výsledky

40 000+ zhlédnutí

Ukázky
Pro koho ano

Pro klienty, kteří chtějí budovat povědomí o značce. Pro klienty, kteří uvádějí na trh produkt, který chtějí představit a dostat mezi lidi. Pokud není prostor vymyslet něco unikátního, využijeme zaběhnutý a úspěšný formát

kdo sleduje ankety?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Testovačka

Testovačka je videoformát, v rámci nějž testujeme produkty a služby, cílem čehož je informovat a shrnout pro diváka plusy a minusy, aby dokázal lépe zhodnotit budoucí koupi. Video uvádí moderátor, který si k sobě většinou pozve zajímavého hosta, spolu s nímž testují daný produkt/službu a autenticky komentují svou zkušenost. V závěru testování máme možnost zmínit zvýhodněnou nabídku pro naše diváky, aby produkt/službu mohli otestovat i oni sami. Zároveň je to další způsob, jak měřit dosah a zájem lidí o značku.

Video
Testovačka
Zavřít

Testovačka

REFRESHER Testovacka

Testovačka je videoformát, v rámci nějž testujeme produkty a služby, cílem čehož je informovat a shrnout pro diváka plusy a minusy, aby dokázal lépe zhodnotit budoucí koupi. Video uvádí moderátor, který si k sobě většinou pozve zajímavého hosta, spolu s nímž testují daný produkt/službu a autenticky komentují svou zkušenost. V závěru testování máme možnost zmínit zvýhodněnou nabídku pro naše diváky, aby produkt/službu mohli otestovat i oni sami. Zároveň je to další způsob, jak měřit dosah a zájem lidí o značku.

Očekávané výsledky

20 000+ zhlédnutí

Možnosti reklamního umístění
Díl na míru

Video je vždy zaměřené na testování konkrétního produktu/služby.

Pro koho ano

Pro klienty s produktem nebo službou, u kterých si věří a chtějí demonstrovat funkcionalitu nebo hlavní výhody. Klient musí být připraven, že jde o formát, který je striktně objektivní, proto mohou být zmíněny i nevýhody, můžeme dát promo kod.

Ukázky
Kdo sleduje naše Testovačky?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Backstage

Videoseriál mapující hudební akce, v rámci kterého divákům ukazujeme místa, kam se běžný návštěvník koncertu nedostane. Každá část je z koncertu jiného interpreta z různých českých, ale i zahraničních míst. Součástí odvázaného formátu je i rozhovor s vystupujícím interpretem a anketa s návštěvníky.

Video
Backstage
Zavřít

Backstage

REFRESHER Backstage

Videoseriál mapující hudební akce, v rámci kterého divákům ukazujeme místa, kam se běžný návštěvník koncertu nedostane. Každá část je z koncertu jiného interpreta z různých českých, ale i zahraničních míst. Součástí odvázaného formátu je i rozhovor s vystupujícím interpretem a anketa s návštěvníky.

Očekávané výsledky

70 000+ zhlédnutí

Možnosti reklamního umístění
Sponzoring

Umístění brandingu v úvodu a v závěru videa (grafika + mluvený claim). Délka úvodního umístění: 5-7 vteřin, délka závěrečného umístění: 15 vteřin.

Pro koho ano

Pro klienty, kteří chtějí budovat povědomí o značce a jejich produkty / služby jsou zároveň spojeny s nočním životem a zábavou.

Ukázky
Kdo sleduje náš Backstage?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Jiné

V rámci dlouhodobé spolupráce připravujeme projekty šité na míru pro klienta. Téma a charakter projektu se přizpůsobuje vždy potřebám, komunikaci a cílům klienta. Nový formát vždy připravíme tak, aby šlo o něco jedinečného.

Video
Jiné
Zavřít

Jiné

REFRESHER Ine video

V rámci dlouhodobé spolupráce připravujeme projekty šité na míru pro klienta. Téma a charakter projektu se přizpůsobuje vždy potřebám, komunikaci a cílům klienta. Nový formát vždy připravíme tak, aby šlo o něco jedinečného.

Speciální projekty
Odhodlání lovit

Nemoderovaný dokument připravovaný ve spolupráci s Jägermeister; každá část představuje jednu známou osobnost, která to, co dělá, dělá na 120 %

Ukázky
Refresher Léto/Refresher Zima

Série unikátních vlogů, v rámci nichž divákům ukazujeme, že Česko je v létě i v zimě plné možností a zážitků. Produkce cestuje po Česku a setkává se s fanoušky, kteří je doprovázejí regionem a ukazují jim zajímavosti.

Očekávané výsledky

60 000+ zhlédnutí

Možnosti reklamního umístění:
  • sponzoring – umístění brandingu v úvodu videa, grafika + claim
  • sponzoring – umístění brandingu v úvodu videa, grafika + claim
Pro koho ano

Pro klienty, kteří chtějí budovat povědomí o značce a spojovat se se silnou značkou Refresher.

Ukázky

Podcasty

Freshnews

Freshnews podcast vznikl jako doplněk k zpravodajskému formátu Freshnews na YouTube. Podcast je praktickým shrnutím všech důležitých informací uplynulých dní.

Podcasty
Freshnews
Zavřít

Freshnews

REFRESHER Freshnews podcast

Freshnews podcast vznikl jako doplněk k zpravodajskému formátu Freshnews na YouTube. Podcast je praktickým shrnutím všech důležitých informací uplynulých dní.

Očekávané výsledky

900+ poslechnutí

Možnosti formátu
Sponzoring

Umístění nativního sponzoringu v přibližné délce 30 sekund v úvodu podcastu. Sponzoring zahrnuje umístění loga partnera v náhledovém obrázku podcastu, zmínění v článku a další šíření prostřednictvím sociálních sítí.

Pro koho ano

Pro klienty, kteří chtějí budovat povědomí o značce, spojovat se se silnou značkou Refresher.

Ukázky
Kdo poslouchá freshnews podcast?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Podgast

Podgast jsou rozhovory gastro influencera Čojeho se zajímavými osobnostmi z gastro segmentu, ale i mimo něj. Kromě hlavního tématu – jídla, s hosty probírá i zajímavosti z jejich života.

Podcasty
Podgast
Zavřít

Podgast

REFRESHER Podgast podcast

Podgast jsou rozhovory gastro influencera Čojeho se zajímavými osobnostmi z gastro segmentu, ale i mimo něj. Kromě hlavního tématu – jídla, s hosty probírá i zajímavosti z jejich života.

Očekávané výsledky

5 000+ poslechnutí

Možnosti formátu
Sponzoring

Umístění nativního sponzoringu v přibližné délce 30 sekund v úvodu podcastu. Sponzoring zahrnuje umístění loga partnera v náhledovém obrázku podcastu, zmínění v článku a další šíření prostřednictvím sociálních sítí na profilu @refreshercz a @cojebratislava

Pro koho ano

Pro klienty, kteří chtějí budovat povědomí o značce, spojovat se se zajímavým projektem a silnou značkou Refresher a jejich produkt/služba je z gastro segmentu nebo s ním úzce souvisí.

Ukázky
Kdo poslouchá podgast?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Rozhovory

Rozhovory jsou podcastovou verzí našich textových a video rozhovorů, jejichž hosty jsou obvykle známé osobnosti. Kromě „překlopených rozhovorů“ feed obsahuje i bonusový obsah, který bude dostupný pouze jako podcast.

Podcasty
Rozhovory
Zavřít

Rozhovory

REFRESHER Rozhovory podcast

Rozhovory jsou podcastovou verzí našich textových a video rozhovorů, jejichž hosty jsou obvykle známé osobnosti. Kromě „překlopených rozhovorů“ feed obsahuje i bonusový obsah, který bude dostupný pouze jako podcast.

Očekávané výsledky

2 500+ poslechnutí

Možnosti formátu
Sponzoring

Umístění nativního sponzoringu v přibližné délce 30 vteřin v úvodu podcastu. Sponzoring zahrnuje umístění loga partnera v náhledovém obrázku podcastu.

Pro koho ano

Pro klienty, kteří chtějí budovat povědomí o značce, spojovat se se silnou značkou Refresher.

Rozhovor na míru

Umístění nativního sponzoringu v přibližné délce 30 vteřin v úvodu podcastu. Sponzoring zahrnuje umístění loga partnera v náhledovém obrázku podcastu.

Pro koho ano

Pro klienty, kteří se chtějí věnovat určitému tématu do hloubky a edukovat publikum prostřednictvím zajímavého a snadno dostupného formátu.

Ukázky
Kdo poslouchá rozhovory podcast?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Všesvet

Všesvet sú pohodové rozhovory o cestovaní a zároveň najpočúvanejší cestovateľský podcast na Slovensku. O svojich cestovateľských zážitkoch sa rozprávajú Kristína a Naďa, ktoré si k sebe pravidelne pozývajú zaujímavých hostí.

Podcasty
Všesvet
Zavřít

Všesvet

Všesvet sú pohodové rozhovory o cestovaní a zároveň najpočúvanejší cestovateľský podcast na Slovensku. O svojich cestovateľských zážitkoch sa rozprávajú Kristína a Naďa, ktoré si k sebe pravidelne pozývajú zaujímavých hostí.

Očekávané výsledky

3 000+ poslechnutí

Možnosti formátu
Sponzoring

Umístění nativního sponzoringu v přibližné délce 30 vteřin v úvodu podcastu. Sponzoring zahrnuje umístění loga partnera v náhledovém obrázku podcastu.

Ukázky
Kto počúva Všesvet?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

F-tapes

F-tapes sú módnou Wikipédiou. Náš moderátor Šajmo a módny redaktor Hlava vedú rozhovory o móde z najrôznejších uhlov.

Podcasty
F-tapes
Zavřít

F-tapes

F-tapes sú módnou Wikipédiou. Náš moderátor Šajmo a módny redaktor Hlava vedú rozhovory o móde z najrôznejších uhlov.

Očekávané výsledky

1 000+ poslechnutí

Možnosti formátu
Sponzoring

Umístění nativního sponzoringu v přibližné délce 30 vteřin v úvodu podcastu. Sponzoring zahrnuje umístění loga partnera v náhledovém obrázku podcastu.

Ukázky
Kto počúva F-tapes?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54
Ceník

Aktuální ceník na vyčíslení mediálního prostoru v grosových cenách. Rádi s vámi probereme množstevní slevy nebo připravíme specifické nabídky na míru.

Stáhnout ceník
Technické specifikace

Základní technické informace k přípravě reklam pro jednotlivé formáty. V případě dalších dotazů vám rádi poradíme přes naše obchodní zastoupení.

Zobrazit
Reklamní kodex

Náš reklamní kodex definuje základní principy obchodního oddělení a našeho přístupu ke spolupráci s komerčními subjekty. Definuje nezávislost redakce, principy označování reklamy, reportování a další záležitosti.

Přečíst celý dokument

Máte zájem o spolupráci?Kontaktujte nás.

 
Odeslané

Děkujeme, vaše zpráva byla odeslána. Náš obchodní zástupce zpracuje váš požadavek a bude brzy v kontaktu.
Refresher Obchodní Team

© 2020 refresher.cz