Negativní hodnocení majitele pořádně naštvalo.
Recenze mají sloužit velmi jednoduchému účelu. Dát jiným lidem vědět, jak se nám zážitek v daném podniku či obchodě líbil a zda bychom ho doporučili i jiným. Samozřejmě, každý z nás vnímá přísnost recenzí jinak a zatímco mnozí z nás prominou malé nedostatky a stále udělí pět z pěti hvězdiček, jiní lidé zase neodpustí sebemenší nepatrnost a hned stahují pouze na tři hvězdičky.
Zkrátka a jasně, na recenze má každý z nás jiný pohled a každý z nás také jiným způsobem rozhoduje, kolik bodů získá recenzovaný objekt. Mezi ty přísnějších hodnotitele patří rozhodně i Číňanka Šiao Li, která nakupovala v online prodejně pana Čanga. Doručení její zásilky však mělo čtyřdenní zpoždění.
Není přesně jasné, o co šlo, ale Šiao Li zanechala na sociálních sítích pouze dvě hvězdičky z pěti, což majitele obchodu pořádně rozčílilo a rozhodl se, že si to s nespokojenou zákaznicí vyřídí osobně.
Procestoval tak přes 800 kilometrů, až do města Čeng-čou, kde dámu konfrontoval vlastní pěstí a následně i nohou. Zoufalý čin majitele obchodu vyústil až v ženinu hospitalizaci a Čang nakonec skončil na policii. Touha po vyšším hodnocení ho tak vyšla pořádně draho.