Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Úterý 14. 7. 2020 svátek má Karolína

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Filmy a Seriály - Pod radarem
0
Oskar Almássy
19. červen 2019, 17:49
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Nová komédia Adama Sandlera a Jennifer Aniston je podľa Netflixu ich najúspešnejším filmom vôbec

Za prvé 3 dni si snímku pozrelo viac než 30 miliónov účtov.

Oskar Almássy
19. červen 2019, 17:49
Nová komédia Adama Sandlera a Jennifer Aniston je podľa Netflixu ich najúspešnejším filmom vôbec
Zdroj: Netflix
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Ako sme už v našich článkoch niekoľkokrát poznamenali, známy streamovací gigant menom Netflix svoje štatistiky a čísla sledovanosti príliš často nezverejňuje. Teda aspoň nie tie, ktoré nikoho neohúria. Keď sa ale má čím pochváliť, rozhodne to dá najavo. A inak tomu nie je ani v prípade detektívnej komédie Murder Mystery s Jennifer Aniston a Adamom Sandlerom v hlavných úlohách.

 

 

Tá si totiž pred pár dňami (konkrétne 16. júna) odbila svoju premiéru, no a podľa najnovších správ z tábora streamovacej platformy ide o vôbec najúspešnejší otvárací víkend (prvé tri dni od sprístupnenia) pre originálny film od Netflixu. Snímku si vraj iba v Spojených štátoch a Kanade zaplo 13,38 milióna účtov, pričom 17,5 milióna spustení doplnili účty zo zvyšku sveta, ako napríklad Nemecko, Taliansko, Španielsko či Francúzsko.

 

 

Dokopy tak hovoríme o viac než 30 miliónoch pozretí. Mnohí by však v prípade Netflixu mohli namietať, že sú tieto čísla zavádzajúce. Za pozretie sa však považuje to, ak má divák pustených aspoň 70% filmu, no a presne takéto účty boli vo vyššie uvedenej správe započítané. Obviniť Netflix zo zavádzania je tak tentokrát mimo. Ak si predsa človek zaplatí za lístok do kina a odíde zo sály pred koncom snímky, nič to nemení na skutočnosti, že štúdio dostane rovnaký podiel z ceny jeho lístka, ako z ceny lístka diváka, ktorý film dopozerá.

 

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
6
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.