Udělají něco pro sebe i životní prostředí a ještě si slušně vydělají.
Stále se mluví o tom, že pro zdravý životní styl je dobré přesouvat se do a z práce pěšky, případně na kole, nevyužívat neustále auta a v případě přesunu hromadnou dopravou vystoupit o jednu či dvě zastávky dříve. Přesto často vítězí pohodlí, a to zejména u těch, kteří mají auto. Vystoupit z komfortní zóny však neznamená jen udělat něco pro své zdraví, ale i pro životní prostředí.
Pokud se lidem nechce chodit do práce pěšky, k přesunu mohou využít i jízdní kola. U nás to sice stále není příliš vídaný jev, ale v jiných zemích na dvoukolové oře nedají dopustit. Inspirovat zaměstnance, aby je využívali při cestě do práce, chce i jistá novozélandská reklamní agentura. Motivuje je tím, co mají lidé velmi rádi – penězi.

Zaměstnancům malé reklamní agentury ve městě Christchurch přičítají každý den 5 novozélandských dolarů (75 korun) navíc, pokud budou do a z práce jezdit na kole. Pokud to budou dodržovat půl roku, odměna se zvýší na 10 dolarů za den, což je v přepočtu necelých 150 korun. Peníze nedostanou hned, ale sčítají se a jako odměnu je zaměstnanci dostanou na konci roku, což jim může hodit docela slušnou sumičku.
„Na chvíli jsem si myslel, že by bylo skvělé nějakým způsobem motivovat k jízdě na kole. Jsem opravdu vášnivý cyklista a hotovost je nepochybným stimulem,“ řekl majitel reklamky Tim Chesney.

Podle Tima se zaměstnanci nejprve zdráhali, protože se nemají v práci kde osprchovat, ale peníze jsou silný čaroděj. Nakonec s tím souhlasili téměř všichni. Podle jejich šéfa je nespornou výhodou, že díky pohybu hned od rána budou mít v práci více energie, takže vynaložená finanční odměna se mu může vrátit v podobě lepších výsledků.
Město Christchurch je navíc přátelské vůči cyklistům, má jich více než jiná novozélandská města. Cyklistiku podporuje i vedení města výstavbou cyklostezek, takže zaměstnanci týmů reklamky každodenním využíváním kol zapadnou mezi ostatní nadšence zdravějšího životního stylu.