Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Sobota 25. 1. 2020 svátek má Miloš

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
0
Dominika Hanušniaková
20. únor 2018, 16:54
Čas čtení: 2:05

Máš náročnú robotu, sedíš denne v kancelárií a nemáš čas ísť do posilňovne? Pokojne si zacvič doma

Pár minút denne s týmito cvikmi a nielenže sa budeš cítiť lepšie, ale tak aj budeš vyzerať.

Dominika Hanušniaková
20. únor 2018, 16:54
Čas čtení: 2:05
Máš náročnú robotu, sedíš denne v kancelárií a nemáš čas ísť do posilňovne? Pokojne si zacvič doma
Zdroj: unsplash.com
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Poznáš to určite aj ty. Chceš mať krásnu postavu, no nemáš toľko času na pravidelné navštevovanie fitness centier. Keď si už nájdeš čas a do svôjho harmonogramu zapojíš fitko, tvojej peňaženke to moc nelichotí. Preto sme pre teba prichystali pár cvikov, ktoré ti zaručia pevný zadok, či ploché bruško. Ešte pred jednotlivými cvikmi je dôležité si pripomenúť, čo treba robiť pred, počas a po tréningu. Základ menom kardio (zahriatie svalstva, resp. ako predísť svalovici). 

 

Kardio cvičenie

 

Kardio cvičenia pomáhajú spaľovať nadbytočný telesný tuk, majú pozitívny vplyv na správne fungovanie kardiovaskulárneho systému (činnosť srdca), dodávajú nám energiu a postupne zvyšujú našu “kondičku“. Preto je dobré si zabehať na bežiacom páse 10-15 minút pred každým cvičením. Tiež je dobré sa ponaťahovať, alebo si zaskákať na švihadle. Prekrví a zahreje sa nám celé telo pred cvičením. 

 

Máš náročnú robotu, sedíš denne v kancelárií a nemáš čas ísť do posilňovne? Pokojne si zacvič doma

 

Angličáky - cvik na spevnenie celého tela 

 

Najnáročnejší cvik, ktorý však prináša veľa výhod. Buduje silu, kondíciu i odolnosť. Angličák je kombináciou kľuku a drepu s výskokom. Postav sa do vzpriameného postoja. Následne sa presuň do polohy kľuku, pričom sa oboma rukami dotkneš podlahy a nohy vystrelíš dozadu. Urob kľuk a následne explozívnym pohybom pokrčíš nohy a dostaneš ich pred hrudník tak, aby si mohol z pozície drepu vyskočiť čo najvyššie. 

 

Sprav 3 série po 10 opakovaní. Postupne zvyšuj náročnosť (viac sérií a viac opakovaní).

 

Výpady - cvik na zadok a zadnú časť nôh

 

Výpady sú veľmi dobrým cvikom na precvičenie dolných končatín. Zaťažujú nohy a zadok a výrazne rozvíjajú balans. Postav sa do pozície, z ktorej budeš môcť urobiť krok dopredu. Nohy rozkroč na šírku ramien a telo udržuj vystreté. Z počiatočnej pozície urob veľký krok dopredu a pokľakni. Chodidlo druhej nohy zostáva v počiatočnej pozícii, ale podlahy sa dotýka iba špičkou. Vráť prvú nohu do počiatočnej polohy a rovnaký postup opakuj aj pri druhej nohe. Veľmi dôležité je, aby sa nikdy nedostalo koleno vykročenej nohy pred jej špičku (pretože by dochádzalo k poškodzovaniu kolenného kĺbu). 

 

Sprav 3 série po 15 opakovaní. Postupne si pridávaj ako budeš vládať.

 

Máš náročnú robotu, sedíš denne v kancelárií a nemáš čas ísť do posilňovne? Pokojne si zacvič doma

 

Drepy - cvik na zadok a prednú časť nôh

 

Drepy, rovnako ako výpady, zaťažujú hlavne spodnú časť tela, ale sú prospešné aj pri spevňovaní brucha a spodného chrbta. Špičky chodidiel by mali smerovať mierne do strán. Vypni hruď, vystri hlavu a zameraj sa pohľadom na pevný bod, ktorý ti pomôže udržať rovnováhu. Pomaly si začni sadať, kolená tlač od seba a mierne predkláňaj trup. V spodnej polohe, v ktorej je stehno rovnobežne s podlahou sa zastav a následne vytlač trup hore.

 

Sprav 4 série po 12 opakovaní. Postupne zvyšuj náročnosť. 

 

Máš náročnú robotu, sedíš denne v kancelárií a nemáš čas ísť do posilňovne? Pokojne si zacvič doma

 

Sklápačky - cvik na brucho 

 

Výborný cvik najmä pre vonkajší šikmí brušný sval. Vyčaruje ploché bruško za pár dní. Ľahnite si chrbtom na podložku a oprite sa do jeho spodnej časti. Dajte si ruky za hlavu a vystrite nohy kolmo hore s mierne pokrčenými členkami a mierne ohnutými kolenami. Následne dvíhajte vrchnú časť svojho tela smerom ku kolenám. Dajte si záležať na tom, aby sa pri každom nadvihnutí vaša brada nedotýkala hrudníka.  Vydychujte pri pohybe ku kolenám a nadychujte sa pri návrate do východiskovej pozície.

 

Sprav 3 série po 15 opakovaní. Postupne pridávaj opakovania. 

 

Máš náročnú robotu, sedíš denne v kancelárií a nemáš čas ísť do posilňovne? Pokojne si zacvič doma

 

Tieto cviky môžeš praktizovať naozaj aj doma na karimatke a zaberie ti to najviac hodinku.

 

 

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
0
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Nejčtenější
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.