Producent kultovní hry nám vyprávěl o jejím zákulisí.
Pomalejší, ale o to zábavnější soukromý detektiv, který někdy ani neví jak, ale vždy zachrání svět. Asi takhle bychom mohli popsat hlavní postavu již kultovní české hry Polda. Aktuálně vychází její sedmé pokračování, a proto jsme se rozhodli vyzpovídat jejího producenta a programátora Petra Svobodu.
Petr nám v rozhovoru prozradil, jaké novinky na hráče ve hře Polda 7 čekají, jak dlouho trval vývoj hry, ale i to, proč se poprvé rozhodli do hry zasadit i další interaktivní postavu. Zjišťovali jsme, co si myslí o dnes populárních crowdfundingových kampaních a zda je někdy v budoucnu možné, že bychom si Poldu zahráli na Playstation nebo Xboxu.
Pokud tě zajímají rozhovory s umělci, se známými osobnostmi, ale i s různými inspirativními lidmi, přečíst si je můžeš v tomto vlákně. Podpořit nás při jejich tvorbě můžeš vstupem do klubu Refresher+.
Jaký je to pocit, přivést Pankráce zpět k životu po osmi letech?Je to skvělý pocit, ani nevím, co k tomu dodat. Nejdůležitější je, že se to lidem líbí. Ohlasy od předplatitelů jsou zatím skvělé a myslím si, že se nám to docela povedlo.
Osm let je dlouhá doba. Na čem jste během tohoto období pracoval a jak dlouho trval vývoj nového Poldy?
Jelikož jsem profesionální programátor, mám i různé jiné projekty, na kterých pracuji. Věnoval jsem se tedy tomu. V rámci her jsem dělal na převodu starších Poldů pro Android a iOS.
Vývoj hry Polda 7 trval přibližně rok a třičtvrtě.
Co se dozvíš po odemknutí?
- Proč se tvůrci rozhodli přidat novou postavu do hry a co bude jejím úkolem.
- Kteří politici se objeví ztvárnění ve hře jako postavy.
- Co si Petr Svoboda myslí o crowdfundingových kampaních.
- Kolik z vybraných peněz šlo na vývoj hry.
- Proč Petr Svoboda ještě nechce vydat Poldu 7 pro Android a iOS.