Vynikající bylinná chuť zůstává nezměněna, avšak láhev se dočkala výrazných změn spojených s myšlenkou značky.
Jägermeister, nejprodávanější bylinný likér na světě, prošel vizuální generálkou. Nový design všech lahví, od miniaturních 2 cl až po ty o objemu 1,75 l, začal do obchodů i barů celého světa proudit v průběhu srpna 2016. A můžete si být jisti, že i v nové lahvi se skrývá nezměněna, unikátní a charakteristická chuť Jägermeistera. Za svou více než osmdesátiletou historii změnila láhev svůj design již pětkrát. Po celou dobu však základem zůstávají klíčové symboly, jako je hranatý tvar lahve, jelení hlava a lovecké motto Otto von Riesenthala. Pojďme ale k samotným změnám.
Oproti láhvi z roku 2002, ta aktuální je lehce protáhlá, ramena jsou o něco vyšší a rohy jsou hranatější. Nápis Jägermeister po stranách láhve je hlubší a odkazuje k dokonalému řemeslnému zpracování, které s lahví i s jejím obsahem vždy souvisí. Víčko je delší a kvalitnější než ty předešlé. Hrdě nese jméno objevitele likéru Curta Masta, stejně jako označení „Since 1878“ odkazující na rok založení společnosti.
V souladu s charakterem značky, etiketa reflektuje ikonický tvar lahve, čímž symbolizuje statečnost a nekompromisní sílu Jägermeistera. Jelen, hlavní symbol značky, zdůrazňuje její zásadní aspekty, sílu, odhodlání a původ v přírodě, které se odrážejí v detailech loga. Portrét krále lesa je vypracován přirozenějším a autentičtějším způsobem. Zelená jako symbol lesa a přirozeného prostředí jelena, stejně jako olistěné větvičky na jeho hrudi, reprezentují 56 rostlinných látek, díky kterým je Jägermeister jedinečný a nezaměnitelný. Etiketa se vztahuje jak ke kvalitě likéru, tak i k jeho výrobnímu procesu. Nový design láhve i etikety nyní umožňuje blíže nahlédnout do výrobního procesu, objasněnému na zadní straně etikety.
Konečně, nápis „Jägermeister“ na přední etiketě byl přepracován do podoby stručného, symbolického odkazu na značku, která je právem hrdá na své dědictví a kvalitu svých výrobků. Německý výraz „Der Kräuterlikör“ (bylinný likér), zvýrazněný oranžovou barvou v dolní části etikety, ještě posiluje toto sebevědomí.