Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
22. září 2016 9:38
Čas čtení 0:00
Viktor Kniš

Jägermeister prochází designovou změnou. Bude se týkat samotné lahve

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Vynikající bylinná chuť zůstává nezměněna, avšak láhev se dočkala výrazných změn spojených s myšlenkou značky.

Jägermeister, nejprodávanější bylinný likér na světě, prošel vizuální generálkou. Nový design všech lahví, od miniaturních 2 cl až po ty o objemu 1,75 l, začal do obchodů i barů celého světa proudit v průběhu srpna 2016. A můžete si být jisti, že i v nové lahvi se skrývá nezměněna, unikátní a charakteristická chuť Jägermeistera. Za svou více než osmdesátiletou historii změnila láhev svůj design již pětkrát. Po celou dobu však základem zůstávají klíčové symboly, jako je hranatý tvar lahve, jelení hlava a lovecké motto Otto von Riesenthala. Pojďme ale k samotným změnám.
 
Oproti láhvi z roku 2002, ta aktuální je lehce protáhlá, ramena jsou o něco vyšší a rohy jsou hranatější. Nápis Jägermeister po stranách láhve je hlubší a odkazuje k dokonalému řemeslnému zpracování, které s lahví i s jejím obsahem vždy souvisí. Víčko je delší a kvalitnější než ty předešlé. Hrdě nese jméno objevitele likéru Curta Masta, stejně jako označení „Since 1878“ odkazující na rok založení společnosti.

Jägermeister prochází designovou změnou. Bude se týkat samotné lahve

V souladu s charakterem značky, etiketa reflektuje ikonický tvar lahve, čímž symbolizuje statečnost a nekompromisní sílu Jägermeistera. Jelen, hlavní symbol značky, zdůrazňuje její zásadní aspekty, sílu, odhodlání a původ v přírodě, které se odrážejí v detailech loga. Portrét krále lesa je vypracován přirozenějším a autentičtějším způsobem. Zelená jako symbol lesa a přirozeného prostředí jelena, stejně jako olistěné větvičky na jeho hrudi, reprezentují 56 rostlinných látek, díky kterým je Jägermeister jedinečný a nezaměnitelný. Etiketa se vztahuje jak ke kvalitě likéru, tak i k jeho výrobnímu procesu. Nový design láhve i etikety nyní umožňuje blíže nahlédnout do výrobního procesu, objasněnému na zadní straně etikety.
 
Konečně, nápis „Jägermeister“ na přední etiketě byl přepracován do podoby stručného, ​​symbolického odkazu na značku, která je právem hrdá na své dědictví a kvalitu svých výrobků. Německý výraz „Der Kräuterlikör“ (bylinný likér), zvýrazněný oranžovou barvou v dolní části etikety, ještě posiluje toto sebevědomí.

Jägermeister prochází designovou změnou. Bude se týkat samotné lahve
Domů
Sdílet
Diskuse