Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej předplatné Refresher+ již od 25 Kč 🤩
28. října 2016 v 15:45
Čas čtení 0:00
Tibor P.

Nový konflikt na slovenskej reklamnej scéne? Dva konkurenčné obchodné reťazce si zo seba vzájomne uťahujú v reklamných spotoch

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Za všetkým hľadaj sushi.

Všetko to začalo cca pred dvomi týždňami, keď obchodný reťazec Kaufland zverejnil reklamný videospot, v ktorom vystupuje skupina ľudí na domácej párty, na ktorej hostiteľ servíruje vlastnoručne pripravené sushi. Situácia naberie zaujímavú dynamiku v momente, keď si jeden z hostí všimne, že dostal naservírovaný párok. Na tento fakt reaguje domáci poznámkou: "ázijský týždeň skončil, teraz majú český", čím narážal na v tom čase skončenú akciu Ázijský týždeň v inom obchodom reťazci - Lidl, ktorý je tematicky ladenými týždennými akciami dobre známy a neraz sa pre to stal aj terčom posmechu (spomeňte si, napríklad, na drogy schované v zásielke banánov z Kolumbie spred roka a pol). V závere celej reklamy je vyzdvihnutá celoročná ponuka širokého sortimentu Kauflandu.

Reakcia Lidlu na seba nenechala dlho čakať. V stredu zverejnili leták so sloganom: "Iba naše párky ulahodia aj ako sushi, k pečivu, prívarkom, vajíčkam či do polievok." Na prvý pohľad sa môže zdať, že sa rodí konflikt, ktorý vo svete slovenského marketingu môže byť jedným z najväčších. Avšak, pravdepodobne ide len o veľmi dobre premyslený marketingový ťah. Obe obchodné siete - ako Kaufland, tak aj Lidl, sú nemecké spoločnosti patriace pod spoločnú skupinu Schwartz, pomenovanú po svojom zakladateľovi Dieterovi Schwartovi, patriacu medzi jednu z najväčších európskych maloobchodných sietí. To, kde je pravda, sa možno dozvieme už čoskoro. Každopádne, reklamy boli veľmi trefné a určite sa o oboch spoločnostiach bude hovoriť aj v nasledujúcich dňoch. Uvidíme, ako to celé nakoniec dopadne.  

Domů
Sdílet
Diskuse
Přidej se do klubu REFRESHER+
Základní
125 Kč
Účtuje se jednou za 4 týdny
31,25 Kč / Týden
Přístup k prémiovým článkům
Přístup k benefitům
Méně reklam
150 kreditů každé 4 týdny na nákup benefitů
Roční - 17 %
1 500 Kč 1 250 Kč
Účtuje se jednou za rok
24,04 Kč / Týden
Přístup k prémiovým článkům
Přístup k benefitům
Úplně bez reklam
2000 kreditů ihned na nákup benefitů
Sdílení článků kámošům a kámoškám
Tříleté - 17 %
4 500 Kč 3 750 Kč
Účtuje se jednou za tři roky
24,04 Kč / Týden
Přístup k prémiovým článkům
Přístup k benefitům
Úplně bez reklam
8000 kreditů ihned na nákup benefitů
Sdílení článků kámošům a kámoškám
Všechny možnosti předplatného Mám slevový kód
Dokončením souhlasím s pravidly a podmínkami portálu Refresher.