Sobota 20. 1. 2018 svátek má Ilona, Sebastián

hledej na refresheru

Loga módních značek prošla výraznou změnou, při které se nebudeš cítit dobře. Jejich autor ví, jak člověka znepokojit

Z těchto změn rozhodně nebudeš mít dobrý pocit.

13. duben 2017, 20:52
13. duben 2017, 20:52

Skotský grafický designér s přezdívkou Reilly znepokojuje fanoušky módy novým projektem Fakenews. V něm sebral loga známých značek, mezi nimi i obrovské módní ikony, od Gucci až po Yeezy, a proměnil je do vizuálu firem, se kterými se setkáváme každý den. Chanel se tak změnil na pobočku Google, zatímco Supreme na oblíbený řetězec s jídlem. Všechno to však má i velmi ironickou stránku, Reilly totiž mnohým z těchto značek, například Nike či Gucci, navrhoval reklamní kampaň a často i jejich dizajnmanuál, to však neznamená, že si trošku nemůže vystřelit i ze svých zaměstnavatelů. Reworky symbolů jsou speciálně navrženy tak, aby se při jejich prohlížení cítil divák nekomfortně, tak se nezapomeň podělit s názorem i ty, jaký má na tebe Fakenews vliv.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vyjádři svůj názor na článek
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad Méně takových článků
Super! Více takových článků
Řekni nám, proč se ti článek nelíbí:
Děkujeme za tvůj názor!
Pomáhá nám i autorům při zkvalitňování obsahu na stránce.
Odebírej REFRESHER videa