Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
13. dubna 2017 20:52
Čas čtení 0:00
Matúš Majer

Loga módních značek prošla výraznou změnou, při které se nebudeš cítit dobře. Jejich autor ví, jak člověka znepokojit

ZAJÍMAVOSTI MÓDA
Uložit Uložené

Z těchto změn rozhodně nebudeš mít dobrý pocit.

Skotský grafický designér s přezdívkou Reilly znepokojuje fanoušky módy novým projektem Fakenews. V něm sebral loga známých značek, mezi nimi i obrovské módní ikony, od Gucci až po Yeezy, a proměnil je do vizuálu firem, se kterými se setkáváme každý den. Chanel se tak změnil na pobočku Google, zatímco Supreme na oblíbený řetězec s jídlem. Všechno to však má i velmi ironickou stránku, Reilly totiž mnohým z těchto značek, například Nike či Gucci, navrhoval reklamní kampaň a často i jejich dizajnmanuál, to však neznamená, že si trošku nemůže vystřelit i ze svých zaměstnavatelů. Reworky symbolů jsou speciálně navrženy tak, aby se při jejich prohlížení cítil divák nekomfortně, tak se nezapomeň podělit s názorem i ty, jaký má na tebe Fakenews vliv.

Domů
Sdílet
Diskuse