Z těchto změn rozhodně nebudeš mít dobrý pocit.
Skotský grafický designér s přezdívkou Reilly znepokojuje fanoušky módy novým projektem Fakenews. V něm sebral loga známých značek, mezi nimi i obrovské módní ikony, od Gucci až po Yeezy, a proměnil je do vizuálu firem, se kterými se setkáváme každý den. Chanel se tak změnil na pobočku Google, zatímco Supreme na oblíbený řetězec s jídlem. Všechno to však má i velmi ironickou stránku, Reilly totiž mnohým z těchto značek, například Nike či Gucci, navrhoval reklamní kampaň a často i jejich dizajnmanuál, to však neznamená, že si trošku nemůže vystřelit i ze svých zaměstnavatelů. Reworky symbolů jsou speciálně navrženy tak, aby se při jejich prohlížení cítil divák nekomfortně, tak se nezapomeň podělit s názorem i ty, jaký má na tebe Fakenews vliv.