Sobota 21. 4. 2018 svátek má Alexandra

hledej na refresheru

Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.

Loga módních značek prošla výraznou změnou, při které se nebudeš cítit dobře. Jejich autor ví, jak člověka znepokojit

Z těchto změn rozhodně nebudeš mít dobrý pocit.

13. duben 2017, 20:52
13. duben 2017, 20:52

Z těchto změn rozhodně nebudeš mít dobrý pocit.

Skotský grafický designér s přezdívkou Reilly znepokojuje fanoušky módy novým projektem Fakenews. V něm sebral loga známých značek, mezi nimi i obrovské módní ikony, od Gucci až po Yeezy, a proměnil je do vizuálu firem, se kterými se setkáváme každý den. Chanel se tak změnil na pobočku Google, zatímco Supreme na oblíbený řetězec s jídlem. Všechno to však má i velmi ironickou stránku, Reilly totiž mnohým z těchto značek, například Nike či Gucci, navrhoval reklamní kampaň a často i jejich dizajnmanuál, to však neznamená, že si trošku nemůže vystřelit i ze svých zaměstnavatelů. Reworky symbolů jsou speciálně navrženy tak, aby se při jejich prohlížení cítil divák nekomfortně, tak se nezapomeň podělit s názorem i ty, jaký má na tebe Fakenews vliv.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vyjádři svůj názor na článek
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad Méně takových článků
Super! Více takových článků
Řekni nám, proč se ti článek nelíbí:
Děkujeme za tvůj názor!
Pomáhá nám i autorům při zkvalitňování obsahu na stránce.
Líbil se ti článek? Sdílej ho přátelům
NAHORU
Nejčtenější