Polská vláda ví, jak lidi u televize zaujmout.
I přesto, že počet lidí na světě stoupá raketovou rychlostí, mohou za to zejména země jižní a východní Asie. U nás, ve střední Evropě, je tempo výrazně uvolněnější a klidně můžeme říci, že porodnost je v Česku i okolních zemích na hraně. Experti to přisuzují například ne zrovna ideální ekonomické situaci v určitých regionech, ale například i odlišné mentalitě dnešních mladých lidí, kteří chtějí být nevázaní a volní mnohem delší dobu, než tomu bylo v minulosti.
Pokud však nechceme, aby počet obyvatel Evropy začal výrazně klesat, musíme začít něco dělat a první kroky už ohlásilo například i takové sousední Polsko, kde na jednu ženu připadá 1,32 dítěte. Tamní ministerstvo zdravotnictví připravilo program na následující čtyři roky, ve kterém upozorňuje i na problémy s nízkou porodností. Aby však přitáhlo pozornost, na televizní obrazovky poslalo opravdu vtipnou reklamu vyzývající k tomu, aby se lidé začali množit jako králíci. Ti se ve videu krmí salátem, jablky či mrkví s komentářem, že zdravě žijí, cvičí a téměř vůbec se nestresují. Navíc se vyhýbají alkoholu, a pokud se tak chceš stát úspěšným rodičem, příkladem by ti měli být právě králíci. V reklamě se navíc zjeví i lidský pár na pikniku, což si zahraniční agentury interpretují i jako výzvu k více romantickým momentům ve vztazích.