Podle něj je to jen otázkou času. Řekne si o to mladá generace.
Elektronické sporty, tedy turnaje v multiplayerových počítačových hrách, jsou nepochybně obrovský byznys. Svědčí o tom například poslední Světový pohár ve Fortnite, kde se rozdělovalo 30 milionů dolarů. Příliš přitom nezaostávají ani ostatní hry.

Web TMZ Sports navíc cituje Ninju, jednoho z nejznámějších streamerů na platformě Twitch, který již přešel ke konkurenčnímu Mixeru.
Ten říká, že je jen otázkou času, kdy se on-line hry dostanou až na Olympijské hry mezi atletiku, plavání, tenis a další fyzicky mnohem náročnější zápolení.

„Podle mě je jen otázkou času, než to mladší generace, která fandí e-sportu a ráda sleduje hry, bude chtít. Pak to budou chtít i televizní společnosti,“ říká Ninja, který je také přesvědčen, že v této disciplíně bude dominovat zejména Jižní Korea a Japonsko, spolu s Brazílií, čímž narážel na velký počet hráčů Counter-Strike z této jihoamerické země.
Ninja a reportér TMZ ale zapomínají na jeden důležitý fakt. Ačkoliv současné počítačové hry na nejvyšší profi úrovni určitě vyžadují nemalou dávku tréninku a talentu, ve většině z nich je stále ústředním tématem (virtuální) zabíjení protivníků.
Není tedy zcela jasné, jak by tento fakt zapadal do celé ideologie Olympijských her a zda by proti takové „propagaci násilí“ naopak Mezinárodní olympijský výbor ostře neprotestoval.