Známé značky nenechaly LIDL ve štychu a úsměvně reagují na nenávist Čechů k černochovi v letáku.
Nedávno jsme informovali o tom, jak model tmavé pleti v reklamním letáku obchodního řetězce LIDL pobouřil Čechy. Na facebookové stránce obchodního domu se začaly hromadit nenávistné a rasistické reakce lidí, které však LIDL diplomaticky odmítl vyjádřením: „Milí zákazníci, vzhledem ke skutečnosti, že Česká republika je součástí Evropy, ve které žijí lidé různých národností i různé barvy pleti, považujeme modelky a modely v našich reklamních letácích za naprosto v pořádku.“
Jiné značky však LIDL nenechaly ve štychu, informuje portál omediach.com. Rozhodli se zveřejnit vlastní poutače, kde jejich produkty také propaguje černoch nebo jasně odkazují na problém, se kterým se LIDL setkal, a tak mu vyjadřují plnou podporu. Reakce prodejce Alza velmi potěšila i ty, co LIDL podporují. „...za tohle by si vaši marketéři zasloužili prémie,“ píše Marek, obdiv vyjádřili i ostatní komentující.
Alza
CONNECT IT
Jägermeister
HIGH POINT Outdoor Shop
CIDER Magnetic Apple
AIESEC
Beauty Project