I díky seriálu Squid Game Netflixu přibylo za jedno čtvrtletí 4,4 milionu předplatitelů.
Netflix opět roste. Navzdory poklesu během pandemie se vyšvihl ve třetím čtvrtletí. Přibylo mu až 4,4 milionu předplatitelů, dohromady jich má 214 milionů. Odhadoval jen 3,84
milionu nových členů, tento počet tedy překonal očekávání. Společnost vydala čtvrtletní výsledky a překvapila svým úspěchem.
Počet předplatitelů se zvýšil i díky seriálovému hitu Squid Game. Ten totiž dosáhl obrovské sledovanosti a překonal i předchozí nejpopulárnější Bridgerton. Podle údajů společnosti Netflix si ho pustily až dvě třetiny z celkového počtu předplatitelů.
Seriálový hit Squid Game nebyl levný, jeho produkce stála v přepočtu 450 milionů korun. Netflix však podle informací Bloombergu vydělal kolem 20 miliard korun.