Známý tuner vylepšil parametry bavoráku 550i na vyšší úroveň, než je tomu v top verzi M5.
BMW řady 5 a zejména M5ky jsou častokrát terčem všelijakých úprav a zásahů za cílem disponovat ještě lepšími výkonnostními, tedy rychlostními parametry. Ani v tomto případě tomu není jinak, ve věci však není známý supersedan, ale nejsilnější "běžná" verze, BMW 550i. Právě jí se na zoubky podívala poměrně známá firma v oblasti tuningu, a to PP Performance.
Gró úprav se točí okolo pohonného agregátu, kterým je standardně v 550 4,8litrová V8 twin-turbo. Technici zapracovali na přemapování řídící jednotky, zároveň došlo ke kompletní výměně výfukového systému. Díky tomu je na zadní kola ve výsledky posílána síla až 570 koní a 800 N. m, což jak už asi tušíte, značí to, že máme co do činění s o 10 koní a 120 N. m výkonnějším vozidlem, než je tomu v případě vrcholové M5. Kromě toho ke změnám došlo i po designové stránce. 5kový bavorák se obléknul do matně šedé fólie doplněné o černé detaily a nápisy. Wrap evidujeme i v interiéru, kde k novému koženému čalounění kontrastuje netradiční, ale velmi zajímavý polep původních dekorů. Exteriér zdobí nové 20" disky Yido Performance YP1 Talia obuté do pneumatik Michelin Pilot Sport s rozměry 245/35 respektive 285/30. Rozchod kol byl zvětšený o 5 milimetrů, nové je i značkové odpružení H&R, čímž se nadupaný sedan snížil až o 35 milimetrů.
Rychlostní parametry zveřejněné nejsou, ale pokud si chcete "postavit" aftermarketovou M5ku, PP Performance si od vás vyptá za výše uvedené zásahy přibližně 15 tisíc euro. Samozřejmě, poskytnout jim k tomu musíte BMW 550i.