Dal by se tento čas využít i efektivněji?
Facebook během včerejší tiskovce prohlásil, že aktuálně má tento lídr mezi sociálními sítěmi až 1,65 miliardy uživatelů, kteří jsou aktivní alespoň jednou za měsíc. Co se týče denní návštěvnosti, na celém světě se během jediného dne připojí až 1,08 miliardy jednotlivců, což je oproti stejnému období v loňském roce nárůst až o celých 100 milionů. Z dalších služeb spadajících pod Facebook vzpomenu Messenger s jeho 900 miliony uživatelů a k tomu Instagram. Na ten se měsíčně připojí až 400 milionů. Mimo jiné se Facebooku podařilo výrazně zvýšit příjmy, přičemž na jednom uživateli z Evropy vydělá 3,53 €. Tyto výnosy většinově pocházejí ze zobrazování reklamy a reklamních příspěvků. Vraťme se ale k utrácení drahocenného času.
Vedle vyhlašování finančních výsledků se Mark Zuckerberg nechal slyšet, že strategie v podobě rozdělení sítě na Facebook, Messenger a Instagram se jeví jako velký úspěch. „Dnes tráví lidé po celém světě v průměru 50 minut používáním Facebooku, Instagramu a Messengeru a to ani nepočítáme WhatsApp,“ prohlásil. Zhruba před dvěma lety byl tento čas „pouze“ 40 minut. Rozhodnutí o tom, zda je navýšení čas výhodou, nebo spíše smutným faktem pro společnost jako takovou, necháme již na vás. Více strávených chvil se také promítá i do větších zisků z reklam, uživatel totiž během procházení natrefí na mnohem větší množství placeného obsahu, nemluvě o tom, který ho zaujme natolik, že reklamní odkaz otevře. Kolik času trávíte na Facebooku vy?