Emotivní krátký film od společnosti Diageo.
Alkohol za volant nepatří. Společnost Diageo vlastnící známé značky jako Johnnie Walker či Guinness proto dbá o bezpečnost svých zákazníků několikanásobně více, protože právě jejich produkty mohou být potenciální příčinou smrtelné srážky. Ve své nové reklamní kampani se pustili spíše do prevence než samotné reklamy, protože za pomoci virtuální reality vytvořili krátký film s názvem Decisions.
V něm se budeš moci podívat na život z pohledu tří posádek aut, které se vezou po jedné cestě a jak již sám uvidíš, alkohol i v tomto případě hraje důležitou roli. Víme, že kampaně často zdůrazňují, aby lidé nesedali za volant s alkoholem v krvi, ale vzít tato slova na vědomí po několika pivech či vínech, když je člověk přesvědčen, že řízení auta zvládne úplně v pohodě, může pro jistý typ lidí představovat problém. Zahleď se tedy do momentů odehrávajících se těsně předtím, než alkohol způsobí smrtelnou nehodu a kdyby tě někdy v životě napadlo sednout za volant pod vlivem alkoholu, raději si předtím vzpomeň na to, jak dopadli tito lidé.