Aventador SVJ překonává i špičkové Porsche 911 GT2 RS.
I když Lamborghini nejnověji sází své největší (prodejní) šance do modelu Urus, už nějaký ten pátek na Nürburgringu jezdí zakamuflovaný Aventador. V tomto okamžiku už víme, že jde o vrcholné provedení SVJ (pravděpodobně zkratka pro Super Veloce Jota), který se má stát vůbec nejvýkonnější variantou vlajkové lodě ze Sant'Agaty.
Přesné specifikace v tomto okamžiku neznáme, hovoří se však o výkonu na úrovni až 588 kW/800 koní, zdaleka však nemá jít jen o vylepšení onoho 6,5litrového dvanáctiválce. Lamborghini pracuje na dalším odlehčení supersportu, dokonce se hovoří o perfektním poměru výkon versus váha. Svědky tak budeme značně propracovaného bodykitu, který vyvrcholí masivním křídlem vzadu či vskutku vysoko umístěnými koncovkami výfuků. S příchodem SVJ se však spojuje nový rekord na Severní smyčce.
Lamborghini totiž nedávno přišlo o svůj (vskutku kontroverzní) titul na Nürburgringu, který svého času držel Huracán Perfomante (6:52,01). Už několik měsíců je totiž králem slavného okruhu mezi sériovými vozidly 911 GT2 RS (6:47,3). V těchto dnech o prvenství Porsche přišlo, nakolik právě Aventador SVJ stanovil nový traťový rekord – 6:44,97. Lamborghini tak opravdu slušně zapracovalo na promu pro svůj chystaný model, ostatně, ne nadarmo ho označuje za nejšílenější a nejvíc vzrušující silniční Lamborghini všech dob.