Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
5. srpna 2018 v 13:56
Čas čtení 0:00
Martin Mičuda

Unikly obrázky nejluxusnějšího SUV od BMW. Obrovské ledvinky uvidíme i v sérii

TECH
Uložit Uložené

Úplně nový model z Mnichova poznáváme před oficiální premiérou.

Příjezd sériové verze největšího SUV od BMW je na spadnutí, ostatně, výroba v americkém závodě Spartanburg již začala. K odhalení zcela nové X7 však zatím stále nedošlo, protože mnichovská automobilka nám možnou podobu naznačila jen starším konceptem. V těchto dnech však na světlo světa pronikly patentové záběry z instituce národního průmyslu, díky čemuž můžeme produkční verzi vidět ve značném předstihu.

Jak můžeme na fotografiích vidět, ve srovnání s předchozí studií opravdu nedošlo k žádným radikálním změnám, ba co víc, obrovské přední ledvinky nakonec opravdu uvidíme i v sérii. Na ně jsou napojeny úzké full-LED světlomety, zatímco nárazník dostal značně elegantnější tvar. Je však zřejmé, že ve věci je klasický paket, tedy nikoli sportovní M balíček.

Unikly obrázky nejluxusnějšího SUV od BMW. Obrovské ledvinky uvidíme i v sérii
Zdroj: www.motor1.com

Obrovské rozměry (třímetrový rozvor a délka 5,1 metru) naznačuje snímek z profilu, kde evidujeme zejména opravdu velké zadní dveře či zadní převis. Není divu, že vzhledem k motorizaci bude X7 vážit kolem 2300 kilogramů, už nyní přitom víme, že gró nabídky budou tvořit šestiválcové motory, chybět ale nebude ani osmiválec z M5. Šeptá se i o čtyřválci, pravděpodobně však půjde o plug-in hybridní verzi. Naopak, prvotní plány o V12 do nemalé míry zmařila nová měření spotřeby a homologační procesy v Evropě, s největší pravděpodobností se proto této jedničky u nás nedočkáme.

 

Základem bude osmistupňová převodovka ZF, vzduchový podvozek, pohon všech čtyř kol xDrive, za příplatek nebude chybět zadní řízená náprava. Fotografiemi interiéru zatím nedisponujeme, palubní deska bude však z velké části podobná té v nové X5. Zajímavostí přitom bude, že kromě sedmimístné verze se mluví také o šestimístné, která by měla usnadnit pohyb v interiéru i přístup do zavazadlového prostoru. Světová autosalonová premiéra se pravděpodobně odehraje v Los Angeles.

Domů
Sdílet
Diskuse