Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
12. srpna 2018 14:26
Čas čtení 0:00
Martin Mičuda

Brabus se už pouští i do nového G. Výsledkem je 500 koní a extravagantnější design

TECH
Uložit Uložené

Osmiválcová verze prošla více vylepšeními.

Netrvalo dlouho a renomovaný německý úpravce si našel cestičku k novému G, čehož výsledkem je jeho první tuningová úprava. Mercedes-Benz sice v těchto týdnech teprve začíná doručovat první zákaznické kusy nové třídy G, ale Brabus už rovnou nabízí její patřičné vylepšení. Musíme podotknout, že zatím je ve věci „jen“ úprava verze G 500, je však jen otázkou času, kdy dojde i na AMG varianta.

Tak či onak, v obou případech jde o novou čtyřlitrovou V8, která v 500 standardně disponuje výkonem 310 kW/422 koní a točivým momentem 610 Nm. Brabus přichází na trh s paketem B40-500 PowerXtra, díky kterému se porce síly navýší na úroveň 368 kW/500 koní a až 710 Nm. O tom, že daný osmiválec nabízí opravdu velký potenciál k úpravám, není třeba mluvit, ty největší a nejextrémnější modifikace se však očekávají až v případě vrcholných provedení s plaketami AMG.

Brabus se už pouští i do nového G. Výsledkem je 500 koní a extravagantnější design
Zdroj: www.brabus.com

Tak či onak, takto upravené G dokáže akcelerovat na stovku za 5,7 sekundy, což je zejména na poměry hmotnosti velmi pěkný výsledek. Maximální rychlost je přitom elektronicky limitována na 210 km/h. Jak je zvykem, změny neobešly ani samotný design. I novou třídu G je tedy možné zabalit do množství karbonových doplňků – upravený přední a zadní nárazník, masivnější kapota, přídavný střešní rám s LED osvětlením či zadní spoiler.

Samozřejmě, zákazník si může vybrat z několika povrchových úprav a stejně tak sáhnout po různých typech disků. Na výběr jsou kola o velikosti 20" až 23", ve všech případech se přitom jedná o vlastní výrobu v rámci dobře známé série Brabus Monoblock. Největší, 23" disky Platinum Edition přitom obouvají pneumatiky o rozměrech až 305/35 R23. Na závěr dodejme, že decentní změny neobešly ani interiér, kde přibyly nové dekory a několik ozdobných prvků včetně plaket.

Domů
Sdílet
Diskuse