Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Úterý 28. 1. 2020 svátek má Otýlie

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Filmy a Seriály - Pod radarem
0
Dominik Vetrák
15. srpen 2018, 21:06
Čas čtení: 1:50

Jak vypadali Avengers: Infinity War před a po přidání CGI? Efekty tvoří až 97 procent filmu

Marvel Studious se pochlapilo a pro Infinity War využilo rekordní množství CGI snímků.

Dominik Vetrák
15. srpen 2018, 21:06
Čas čtení: 1:50
Jak vypadali Avengers: Infinity War před a po přidání CGI? Efekty tvoří až 97 procent filmu
Zdroj: Marvel Studios/Disney
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Avengers: Infinity War je film, o kterém se toho mnoho napsalo nejen u nás. Poslední dobou se kadence článků opět navýšila. Je to hlavně kvůli tomu, že vydání Blu-ray je již za námi a na nosičích se nacházejí mnohé bonusy. 

 

Při sledování snímku si uvědomíte, že počítačové triky jsou přítomny téměř všude a vždy. Pokud se zrovna nebojuje, nepoužívají se superschopnosti či hi-tech zbraně nebo magie, na scéně se nachází nepřirozený objekt nebo se v něm postavy rovnou nacházejí.

Potvrzuje to i výkonná producentka Victoria Alonso. Film je tvořen z přibližně 3 000 záběrů, přičemž 2 900 z nich je dotvořeno VFX (část záběru reálná, část zase ze speciálních počítačových efektů), případně od základu vymodelovaných composery formou CGI (jako například vesmír a podobně).

 

Hovoříme o 97 % filmu, které by nemohly vzniknout bez počítačových efektů. Infinity War je v tomto ohledu nepochybně rekordérem.

 

Ve videu níže se s režiséry podíváme na Thanosovu rozhodující výhru, která pro hlavní hrdiny znamenala ztrátu nejbližších přátel a spolubojovníků. Kromě toho však uvidíme unikátní práci se speciálními efekty.

 

 

Marvel Studios je však známé svým tajnůstkařením a snahou udržet překvapení pro diváky. Jak herci, tak ani lidé ve studiích nemohli vědět, co se na plátně přesně děje. Jak toho však docílili u composerů, kteří pracovali na téměř 100 % snímku?

Zatímco herci dostávali falešné scénáře a točili zbytečné scény, které se nikdy neměly použít, composeři to měli těžší. Neznali totiž koncept sekvencí a scén jdoucích po sobě. Každá skupina pracovala na jiné části, a tak si nemohli film pospojovat.

Jen málo lidí vědělo o tom, jak bude snímek vlastně vypadat a co se v něm bude dít. Jedním z takových byl i supervizor vizuálních efektů Dan DeLeeuw. Právě on dohlížel na všechny skupiny a firmy tvořící Infinity War. Málo jich tedy nebylo.

Nepochybně šlo o nesmírně náročnou práci. Korigovat tak velké množství skupin, které s sebou ani nemohly komunikovat a nevěděly, co bude následovat po jejich scéně. V Marvel Studios pracují skuteční profesionálové.

 

Pokud vám nestačilo první video, máme pro vás na závěr další bonus. Tentokrát se přesuneme k lstivému protiútoku na (zatím) nepřemožitelného padoucha. Jak se ale vlastně natáčel?

Zajímavostí je, že Josh Brolin, ztvárňující prostřednictvím motion capture systému Thanose, musel nad hlavou nosit obrázek své postavy. Herci by jinak nevěděli, kde má vlastně obávaný záporák ve skutečnosti hlavu a kam se mu mají dívat do očí.

 

 

Na samotný závěr připojujeme ještě jedno souhrnné video. Skočte rovnou na 6. minutu, i když se asi najdou scény, které jste viděli už někde jinde. Tímto článkem snad na jistý čas končí příval Infinity War novinek či bonusových videí, jelikož z nosičů už zřejmě bylo vytaženo úplně všechno důležité.

 

 

Kecám, ještě jsme neskončili. Framestore je jedna ze společností, které na snímku pracovaly. A právě oni dnes nahráli video, ve kterém v krátkosti zobrazují jimi vytvořené VFX záběry.

 

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
109
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.