V rámci akce s názvem První pivo je na nás dostane každý zákazník, který si objedná oblíbený nápoj, jedno pivo na účet značky. Cílem je podpořit podniky, pomoci jim a zároveň poděkovat všem hostům za jejich loajalitu.
Každý, kdo si objedná první pivo v některém z českých podniků, hospod či restaurací, kde čepují Pilsner Urquell, dostane jedno chlazené na účet pivovaru.
Akce s názvem První pivo je na nás bude probíhat od 25. května do 7. června s tím, že každý podnik si určí vlastní termín v tomto časovém rozmezí. Do projektu se navíc zapojí i další značky z portfolia Plzeňského Prazdroje.
„Naše ekonomika i celá společnost potřebují nové impulsy a podporu. Věděli jsme, kdy se zastavit a zůstat doma – ale víme také, že je potřeba zase uvést vše do pohybu,“ řekl Václav Berka, emeritní sládek Plzeňského Prazdroje.
Akce je omezena na jedno pivo na osobu a platí do vyprodání poskytnutého množství v daném podniku. Seznam zapojených hospod nalezneš na www.pilsner-urquell.cz v sekci Aktuality. Situace po otevření zahrádek a podniků potvrzuje, že o posezení s přáteli při dobrém točeném pivu je velký zájem.
„Uplynulé týdny byly pro naši hospodu náročné, i když nám částečně pomohl prodej přes okénko nebo štamgasti, kteří si koupili voucher v projektu Zachraň hospodu. Sám už se ale nemůžu dočkat, až si zase stoupnu za pípu a budu moci svým hostům načepovat pořádné pivo jako dřív,“ říká Simon Balonek, vítěz soutěže Master Bartender z pražské hospody U Kruhu.
Připomeň si náš starší vlog, ve kterém jsme se vydali do Plzně, kde při příležitosti uvaření první várky Pilsner Urquell probíhal tradiční Pilsner Fest