Módní velikán Christian Dior novou kolekci staví na stylovém domácím oblečení.
Jeden z největších udavačů módních trendů přišel s všestranně využitelnou módou, která vypadá skvěle doma i v ulicích. Jde o jeho první „domácí“ kolekci v historii značky.
„Loungewear“ kolekci Dior představuje v souvislosti s aktuální celospolečenskou situací. Název „Dior chez Moi“(tedy domů) vystihuje její prvořadou funkci, pro kterou byla vytvořena. Nicméně, její kreativní ředitelka Marie Grazie Chiuro se nebrání ani jejímu univerzálnímu využití do práce, města či na nákup, protože každá žena má právo se cítit jako královna bez ohledu na to, v čem je oblečená.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Pro americký magazín Harper's Bazaar řekla: „Karanténa můj styl oblékání moc neovlivnila, protože jsem vždy dávala přednost spíše praktickým a pohodlným kouskům, od denimu až po kašmírové svetry.“ Dior kolekce obsahuje základní kousky, které můžeš nosit pravidelně a jsou snadno kombinovatelné s ostatním oblečením.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Topy, košile, široké kalhoty, šortky, pyžama, kimona, plavky, ale i doplňky jako šátky, kabelky, ponožky a mnoho dalšího najdeš mezi domácím vydáním Diora. Tedy vše, co potřebuješ na domácí lenošení i cestu do obchodu. Promo video zachycuje útulnou atmosféru na sluncem zalité terase domu v italském přímořském městě, ve kterém modelky jen tak odpočívají a nasávají sluneční paprsky. Ideální karanténa.
Kolekce nese trochu mýtické a velkolepé potisky typické pro francouzskou módní značku. Navíc si kreativní ředitelka Diora ke spolupráci zavolala římského umělce Pietra Ruffoa, který své motivy zvěrokruhu jako spojovacího prvku nebe a země, flóry a fauny, zapracoval do motivů světové luxusní značky. S využitím klasických linií a kontrastních barev bílá, černá, šedá vznikl dokonale harmonický styl plný pohodlí s nádechem nenuceného luxusu.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
„Maria se mě zeptala, jestli bychom spolu vytvořili atmosféru nové kolekce. Pro tento projekt jsem se rozhodl pro louku, na které jsou stovky květů a nazval jsem to Milleflori. (...) Tento svět je silně ovlivněn magií a právě proto, abych zprostředkoval tento vliv hvězd, souhvězdí a přírodních cyklů, navrhl jsem dvanáct znamení zvěrokruhu a spojil je s květinami,“ vysvětluje ve videu umělec Pietro Ruffo.
Být stylově oblečený i v době karantény a nemít na sobě stále jen teplákovinu je příjemná změna. Jak uvedla Marie Grazie Chiuro: „Snažila jsem se vytvořit tuto kolekci k tomu, aby nás doprovázela v novém dočasném stylu života, kdy je náš čas strávený na společenských akcích nahrazen chvílemi strávenými doma.“
Série oblečení je navržena tak citlivě, že i když čas domácí izolace konečně skončí, jednotlivé kousky se snadno zkombinují s jakýmkoli jiným oblečením. V ulicích tak vzniknou zajímavé variace outfitů „basic“ a „haute couture“ spojení.