Chiron Super Sport 300+ v produkční podobě je nejrychlejším sériově vyráběným autem na světě.
Bugatti v roce 2019 stanovilo nový rychlostní rekord, když speciálně upravený Chiron dokázal uhánět rychlostí až 490,484 km/h. Provedení s příznačným názvem Super Sport 300+ tak překonalo magickou hranici 300 mil za hodinu (482 km/h), i když automobilka přiznala, že daný exemplář byl prototyp v ne zcela sériovém stavu. Už tehdy však bylo jasné, že dříve či později se ukáže i produkční provedení.
Stalo se tak před pár měsíci, kdy Bugatti přineslo sériově vyráběný model Chiron Super Sport. Ve skutečnosti však šlo o civilní verzi rekordního prototypu, akorát s limitovanou maximální rychlostí a kompletní výbavou. Nyní nám však francouzský výrobce oficiálně představuje již produkční Chiron Super Sport s dodatkem 300+, který odkazuje právě na onen rekord. Jeho vývoj totiž trval další dva roky a nyní se vyrobilo prvních 8 exemplářů z plánované třicetikusové série.

Všechny přitom vzniknou výhradně ve specifickém dvoubarevném lakování, které nesl i originální exemplář s prvenstvím na krku – odhalený černý karbon a oranžové detaily karoserie. Každý Chiron z této série tedy má specificky nataženou zadní část s vertikální čtveřicí koncovek výfuku, která je přibližně o 25 centimetrů delší než při standardním modelu. Důvodem je samozřejmě lepší aerodynamika i rozložení hmotnosti, které mají pozitivní vliv na jízdní vlastnosti v těch nejvyšších rychlostech.
Srdcem kolové rakety je osmilitrový agregát W16 dopovaný čtyřmi turbodmychadly o výkonu 1 176 kW / 1 600 koní. Jak se předpokládalo, z bezpečnostních důvodů je maximální rychlost omezena „jen“ na úroveň 440 km/h.
Rychlostní parametry jsou však na váhovou kategorii (více než 2 tuny) úchvatné – z 0 na 200 km/h to Bugatti zvládne jen za 5,8 sekundy, na 300 km/h za 12,1 sekundy a magickou hranici 400 km/h překoná za přibližně 30 sekund. Zajímavostí přitom je, že po překročení rychlosti 403 km/h přeřadí upravená automatická převodovka z 6. na 7. rychlostní stupeň. Všech 30 kusů je už dávno vyprodaných, každý z nich přitom majitele stál v přepočtu minimálně 90 milionů korun bez daně.