Hlavní hrdinové vás přesvědčí, že není potřeba čekat na speciální příležitost, jako jsou vernisáže nebo oslavy narozenin, abyste se mohli sejít a bavit se.
Není mnoho společností, které dokáží vytvořit opravdu kvalitní a zajímavé televizní reklamy, u kterých si netrháme vlasy a nemodlíme se, aby to už konečně skončilo. Právě Jägermeister patří mezi výjimky, které tvoří spoty s nápadem a myšlenkou. Po čtyřech letech přišel zásadní krok v marketingové oblasti a v Česku a na Slovensku bude čím dál, tím více oblíbený nápoj omamný vysílat reklamy vytvořené výhradně pro nás. Hlavní hrdinové vás v průběhu pár sekund přesvědčí, že pokud se chceme bavit, není potřeba čekat na speciální příležitost jako narozeniny nebo vernisáže a kolaudačky. Je sice pravdou, že tohle už my Češi velmi dobře víme a dokazujeme to častěji, než by bylo zdrávo, ale myšlenka je velmi trefná. Zajímavostí je, že o její režii se postarali dva italští profíci. Jejím cílem je samozřejmě zvýšit povědomí o značce. Dle slov Pavla Starky reklamní spot cílí na muže ve věku od 18 do 30 let. Výsledek už posuďte sami.