Varianta Super Duty Limited přichází jako verze F-250, F-350 a F-450.
Mercedes-Benz nedávno představil svou novou třídu X se slovy, že jde o první prémiový (nebo chcete-li luxusní) pick-up na trhu. Pokud bychom vzali v úvahu výhradně evropský trh, a tedy domácí nabídku vozidel tohoto druhu, nic špatného by na daném prohlášení nebylo. Problém nastává v momentě, kdy se podíváme za velkou louži, kde by tamní pick-upy nové X rozebraly na kousky. Doslova. Není divu, že Němci se nakonec rozhodli svou novinku v Americe neprodávat. Pravděpodobně dobře dělají, protože není žádným tajemstvím, že v USA je nejprodávanějším autem F-150, tedy snad nejznámější pick-up. Ten Ford prakticky každoročně více či méně obnoví a pro následující modelový rok si opět modrý ovál připravil několik inovací, včetně top verze Super Duty Limited.
Jak je již zvykem, Super Duty provedení jsou určena především pro práci, čemuž nasvědčuje nejen robustnost karosérie, ale také rozšířená zadní náprava s upraveným zavěšením a dvojicí kol na každé straně. Ford však nyní přistoupil ke spojení pracovního světa s tím luxusním, proto k názvu přidává dodatek Limited. Jde tak o úplný vrchol, ať už výbavou nebo cenou. Interiér je posetý kvalitními a luxusními materiály, nechybí dvoubarevná kůže, dřevo či hliník. Výbava počítá s plejádou asistenčních systémů, 360stupňovou kamerou, full-LED světlomety a podobně. Pod kapotou provedení Super Duty Limited najdeme turbodiesel 6,7 V8 s výkonem 328 kW/446 koní a točivým momentem až neskutečných 1254 Nm.
Žádné světoborného rychlostní parametry nyní nečekejte, pointu najdeme jinde. Za nejvyšší verze F-450 je totiž možné zapřáhnout přívěs o hmotnosti až 14 742 kilogramů! Pochopitelně, bavíme se o přívěsu ukotveném na korbě, čili v americké terminologii řešení gooseneck. Tak či onak, slušný údaj, navíc, na standardní „kouli“ pod nárazníkem můžete připojit přívěs o hmotnosti 9,5 tuny. Pro srovnání, evropské pick-upy zvládnou maximálně 3,5 tuny. Na závěr cena. Ta se liší v závislosti na verzi (F-250, F-350 a F-450), 450 Super Duty Limited však začíná na částce 87 tisíc dolarů (~1,9 milionu korun), což je i na poměry amerického trhu slušná pálka.