Opětovná sázka na roztomilé medvědy zafungovala.
Zapomeň na vánoční reklamy od velkých obchodních domů, londýnské letiště Heathrow svým výtvorem překonalo zřejmě všechny dosavadní konkurenty. Letiště vsadilo na osvědčené duo plyšových medvědů z minulého roku, Doris a Edwarda, které tentokrát vzali na výlet do minulosti a reklama zachycuje roztomilý příběh o tom, jak se vlastně oba poznali. Edward si v 60. letech minulého století zapomněl po přistání na letišti Heathrow v letadle svůj kabát, čehož si všimla Doris jako letuška a svého budoucího milovaného doběhla.
Následující snímky zobrazovaly nesčetné situace, ve kterých se Doris i Edward setkávali v příletové hale na letišti Heathrow, přičemž právě letištní hala se stala jejich místečkem plným citů, protože se v ní poprvé setkali a setkávali se v ní po každém příletu i odletu. Heslo celé vánoční kampaně zní „Fly to someone, not just somewhere this Christmas“, a tak si při dalším letu vzpomeň na to, že létání není jen o destinacích, ale v první řadě o lidech, které tam potkáváš.