Rekordní BMW M5 bylo pětkrát dotankováno za jízdy.
Rekordy spojené s driftováním nejsou pro BMW ničím výjimečným, protože na krku jich měla mnichovská automobilka již několik. Jako příklad poslouží vrcholný model M5, který v minulé generaci uskutečnil driftování dlouhé přes 82 kilometrů. Mezitím se však o slovo v dané disciplíně přihlásila Toyota s modelem GT86. Japonci zprvu zaznamenali nepřetržitý drift o délce 144 a později 165 kilometrů. Na zdolání tohoto rekordu Toyota do testovaného exempláře integrovala větší nádrž, díky čemuž mohl cenově dostupný sporťák driftovat téměř 6 hodin.
S příchodem nové generace M5 si však v BMW řekli, že supersedan si svůj titul vezme zpět. Němci však přišli s ještě dramatičtějším scénářem, a tedy, že jejich exemplář speciálně upraví tak, aby během rekordní jízdy mohl tankovat za jízdy. BMW tak nešlo cestou přídavných nádrží, ale vlastního tankovacího zařízení, které za pomoci znalostí z letectví umožňovalo během přibližně 50 sekund dotankovat 68 litrů benzínu. Za jízdy, během souběžného driftování dvou vozidel a pětkrát po sobě! BMW se tak velmi okázalým a napínavým způsobem podařilo stanovit nový rekord - instruktor Johan Schwartz celých 8 hodin driftoval po zavlažované dráze, čímž absolvoval 374kilometrovou jízdu bokem a zapsal se do Guinnessovy knihy rekordů.