Americký moderátor si chtěl vyzkoušet zručnost mladých lidí.
Show amerického moderátora Jimmyho Kimmela pravidelně zkouší znalosti či pozornost lidí v ulicích. Na našem webu jsme se v minulosti smáli tomu, jak Američané nedokázali rozeznat starý iPhone od nového, nedávno nedokázali jmenovat ani jednu zemi na mapě světa.
Další úkol zněl jednoduše. Za posledních třicet let se spotřeba tuňáka v konzervě měla snížit o více než 40 %, což prý výrobci pochoutek v konzervě ospravedlňují tím, že mladým lidem se prostě nechce otevírat konzervy.
Svědčí o tom i trend, že na konzervách dnes najdeš očko, díky kterému nemusíš používat otvírák. Zástupci výrobců tuňáka dokonce argumentují, že mileniálové doma ani otvíráky nemají, a tak konzervy nekupují.
Jimmy dal proto mladým lidem v ulicích do rukou konzervy i otvíráky a chtěl zjistit, jestli zvládnou otevřít konzervu.