Jaké další trendy byly pro letošní Instagram význačné?
S přicházejícím koncem roku jsme stále více bombardováni různými rekapitulaci. Nedávno jsme například psali o tom, co nejvíce v roce 2018 hledali Češi na Googlu, no a dnes se blíže podíváme na rok 2018 očima Instagramu.
Instagram názorně dokázal, že lidé nejraději šíří lásku. Minimálně prostřednictvím takzvaných instagramových nálepek. Do svých příběhů uživatelé nejčastěji přidávali srdíčko v bublině, které nese název „Heart Love Sticker by Arata “.
V rámci filtrů obličeje byl dále nejvíce používaný filtr „Heart Eyes“ a v komentářích uživatelé použili 14 miliard emotikonů srdíčka.
Instagram dále ve své blogové publikaci označil za nejšťastnější místo na světě Disneyland v Tokiu, a to z toho důvodu, že jeho návštěvníci použili u fotografií z daného místa nejvíce usmívajících se smajlíků.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Největšího úspěchu se dočkala komunita ASMR (Autonomous sensory meridian response). Prostřednictvím tohoto hashtagu lidé sdíleli krátká videa navozující v lidech příjemné pocity. Celosvětově nejvíce rostoucí zájmem z pozice hashtagů sklidila populární hra Fortnite.
Hashtagy soustřeďující se na obranu lidských práv měly v roce 2018 jasného vítěze. Tím se stal #metoo, kterým započala aféra s kontroverzním producentem Harveym Weinsteinem. Pokud se chceš o ní dozvědět něco více, klikej sem.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
- Nejpoužívanější filtr tváře v IG příbězích: Heart Eyes
- Nejpoužívanější GIF nálepka v IG příbězích: Heart Love Sticker by Arata
- Počet srdíčkových emotikonů v komentářích: 14 miliárd
- Nejšťastnější místo světa podle usmívajících se smajlíků: Disneyland v Tokiu
- Největší komunitní trend: ASMR
- Komunita s největší nárůstem: #fortnite
- Komunita s největším počtem fanoušků: BTS (#btsarmy)
- Největší taneční trend: #inmyfeelingschallenge
- Nejpoužívanější hastagy v rámci obrany lidských práv: #metoo, #timesup, #marchforourlives