Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Středa 23. 10. 2019 svátek má Teodor

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Móda
1
Vladimír Baško
27. leden 2019, 22:01

Nap*ču Flex: Hadry OFF-WHITE, Supreme nebo tenisky Yeezy a Balenciaga jako svaté grály české mládeže

Podívej se, jak mladí Češi a Slováci flexují na sociálních sítích, co je jejich svatým grálem a jak se budou oblékat za dva roky.

Vladimír Baško
27. leden 2019, 22:01
Nap*ču Flex: Hadry OFF-WHITE, Supreme nebo tenisky Yeezy a Balenciaga jako svaté grály české mládeže
Zdroj: instagram.com/munich_style
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Názory prezentovány v článku nejsou názory celé redakce. Materiály slouží výhradně k edukativním účelům. Pokud jsi zastáncem některého ze stylů uvedených níže, nemusíš svůj šatník podpalovat, postačí, když si vstoupíš do svědomí.

 

Článek je samozřejmě výsledkem zakomplexovaného autora v kalhotách, jaké se nosily v osmdesátých letech v Jekatěrinburgu, který nemá dostatek sebevědomí ověsit se řetězy prodávanými na metráž někde v průmyslové části.

 

Pokud jsi nás poslední týdny sledoval, viděl jsi, jak se bude móda vyvíjet, jaké boty si pořídit do 4 000 Kč nebo nejdražší kousky českých a slovenských blogerek, takže je načase si pro změnu ukázat, jak se to dělat nemá. 

 

A takto se autor cítí při psaní článku. Ber na to ohled!

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by A$AP Rocky (@asaprockymusic) on

 

Dnešní Nap*ču Flex je rozdělen do 3 podkapitol:
– jeho aktuální podoba ve světe, která do našich končin dorazí už tradičně za 2 roky;
– 10 trendů, které jsou pro mladé z našich končin posvátné, ale mohly by už konečně zmizet;
– stupidní pózy na sociálních sítích.

 

Móda se v několika uplynulých sezónách přetransformovala nezkrotným a těžko stravitelným způsobem. Trendy už nejsou jednoznačné, originalita se stala urážkou, o jakési aktuální podobě mluvit také nemůžeme.

 

S jistotou si však můžeme všímat návratu elegance se vším, co k tomu patří, tedy bohužel i s její odvrácenou stránkou – nefitující saka a kalhoty, oversized košile, nevhodná obuv, nesmyslné pózy...

 

Elegantní vlivy mladé lidi přímo pohltily ne zrovna nejšťastnější cestou. Uživatelé sociálních sítí musí být zkrátka vždy jiní, a tak jim je úplně jedno, že na internetu většinou pouze šaškují. Taková je však doba.

 

Elegance má být v první řadě vznešená a půvabná, člověk by měl volit co nejjednodušší outfit, aby ji nechal vyniknout. Ověsit se řetězy a sako svázat páskem z tebe automaticky dělá koště bez špetky vkusu a sebereflexe. Ale...

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by eye (@sadturn) on

 

Řetízky na kalhotách byly sice vždy in, sám je občas zakomponuju do outfitu, osobně se mi v decentní míře líbí. Nedokážu pochopit pouze šílený styl, který je znásilňuje. Nemusíš přece vypadat jako zapřažený dobytek. Doplňky by měly minimalistickým způsobem ozvláštnit outfit, doplnit ho.

 

Na druhé straně: ať si každý nosí, co chce, budeme snášenliví, liberální... Nelíbí se nám však rozmach klonů, nevidíme důvod, proč by je měl někdo následovat. Základním kamenem vlastního stylu je totiž originalita, kterou dotyčný zapomněl asi ještě v děloze.

 

Rozumím, že dnes chce být každý jiný, v první řadě bychom ale měli zůstávat sami sebou, ne se za každou cenu lišit od ostatních, přitom paradoxně vypadat jako množství ostatních šašků ze sociálních sítí. Opět však netvrdíme, že být extravagantním je něco, co by mělo být zakázáno. I extravagance by však především měla jít ruku v ruce s originalitou.

 

napicu swag

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by 관 (@gaepig) on

 

Tričko navlečené na košili je také pozoruhodným fenoménem vhodným spíše do cirkusu než do ulic. Moderní společnost sice z principu bojkotuje všechno tradiční a zažité, košili bychom však rozhodně neměli, budu se opakovat, znásilňovat. Alespoň trochu úcty nám snad ještě zbývá.

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by @garmments on

 

napicu swag

 

Gosha Rubchinskiy se v módním průmyslu udržel díky své unikátní estetice, množství jeho přívrženců ji však nepochopilo úplně správně.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Iklem انظر الى وجهي (@iklem_ssird) on

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by @garmments on


Všeho moc škodí, s doplňky v módě to platí dvojnásob. Decentní řetízek ale rozhodně zahazovat nemusíš.

Nap*ču (swag) flex #2: Jeho aktuálna podoba vo svete a 10 módnych trendov, ktoré by v našich končinách už konečne mohli vymiznúť

 

Tady ale končí sranda, nechcu přijít o kule...

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by @_gabrielgarcon on


Nějaké pokusy se vyskytují už i v našich končinách.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Jirka Pop (@jirka__pop) on

 

Dalším rozšířeným trendem je schválně lajdácky zastrčená košile. Nerozumíme ani tomuto nutkání, jde o hotové barbarství. Jedna věc je jakýsi punk nebo mámvpičismus, tito jedinci to však dělají schválně, častokrát jim to před zrcadlem zabere podstatně více času, než kdyby se oblékli jako lidé.

 

napicu swag

  

Košile po starším strécovi

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by @_gabrielgarcon on

 


10 svatých grálů českých hypebeasts

Ladislav Sinai (youtuber, moderátor): Kdybys udělal nějakou sondu do jejich oblečení, bude to třeba 10 kousků, které jsou jejich nějakej svatej grál, ale není to fashion, je to prostě flex – ekvivalent toho, že se vyfotíš s bankovkama.

 

Ladislav Sinai, český youtuber věnující se lifestylovým záležitostem, hudbě a módě, nám díky úvaze o deseti kouscích, kterými dnešní mladí lidé sice před sebou navzájem flexí, avšak v širším pojetí jde o omyl, vnukl nápad tuto sondu skutečně zrealizovat. Při procházení jednotlivých profilů jsme si uvědomili, že někdo na to musí poukázat.

 

V předmluvě zdůrazňujeme, že tyto kousky vůbec nemusí být špatné, nesprávné je jejich vnímání očima mladých lidí, častokrát ještě dětí, pro které jsou bohužel přímo modlami. Neoriginalita, stupidní pózy a slepé následování outfitů ze sociálních sítí z nich dělá důvod pro umístění v článku. Přece jen, už to není o swagu, ale o flexu: #youmustlearn.

 

Podotýkám, že mladé lidi obsažené níže v žádném případě nechceme urazit nebo zesměšnit, zdržujeme se kvůli tomu osobních komentářů, slouží pouze jako ilustrační materiál. Ve většině případů si kromě samotných kousků můžeš všímat i jejich vzájemného kombinování, doporučujeme tedy zbystřit pozornost.

A to je přesně to, co jsme zmínili výše – samotné kousky nemusí být špatné, jde o to, jak je zakomponovat do outfitu a zkombinovat s ostatními. Nejsmutnější na celé situaci je však to, že tyto děti jsou hrdými hypebeasts a stejným lookem se dokonce chlubí, viz níže.

Oblečení od OFF-WHITE

Trička a mikiny s nápaditým logem, v ideálním případě i s viditelným názvem značky, jsou každodenním chlebem mnoha mladých v našich končinách, okouzlily je až příliš. Jejich prostřednictvím prezentují svůj status, tedy pokoušejí se o to, bohužel však vzbuzují přesný opak a stávají se neoriginálními klony toho, co viděli na sociálních sítích. Virgil Abloh krmí svou cílovku vědomě, návrhy jsou účelově k dispozici během celého roku.

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Иаков (@akubajt) on

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Roman Resl (@roman.resl) on

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by ダニエル・クバート (@neyl.psd) on

Pásek od OFF-WHITE

Virgil by se mohl více orientovat na Českou republiku než na Paříž. V každém případě, takzvaný industrial pásek se mezi mladými lidmi stal synonymem pro styl. Pokud ho máš, jsi ve třídě za největšího frajera. A abych nezapomněl, je úplně jedno, kde a jak ho nosíš, třeba i omotaný kolem nohou alebo len tak s chlebíkom, flex.

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Fit Battles (@fitbattles.eu) on

 

napicu swag

Yezy Boost 350 V2

Exkluzivní obsah pro předplatitele REFRESHER+
od 57,50 kč na měsíc
PŘEDPLATIT
Už máš předplatné? Přihlásit se
PROČ SI PŘEDPLATIT?
Ohodnoť článek
24
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Jako neregistrovaný jsi tento měsíc přečetl už 1/40 článků. Přihlas se pro neomezený přístup. Jako neregistrovaný jsi přečetl už 1/40 článků za měsíc. PŘIHLÁSIT / REGISTROVAT PŘIHLÁSIT
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.