Podle Forbes stála jedna nezdařená sekunda během živého představení auta Cybertruck až 770 milionů dolarů v rámci hodnoty společnosti Elona Muska.
Když Elon Musk představoval živě světu svůj nový překvapivý projekt s názvem Cybertruck, tvrdil, že karoserie kontroverzních tvarů je vyrobena z materiálu, který odolá 9mm nábojům a okna jsou nerozbitná. Při demonstraci před očima stovek tisíc lidí však sklo nového modelu Tesla zátěžovým testem neprošlo a rozbilo se.
Mnozí se samozřejmě zamýšlejí i nad tím, že to bylo v plánu, aby se o Cybertrucku ještě více mluvilo. Podle portálu Forbes v momentě, kdy se okna rozbila, se hodnota firmy Elona Muska snížila o 770 milionů dolarů. Majitel společnosti Tesla jen konstatoval, že do spuštění prodeje ještě budou muset zapracovat na vylepšení.
Aby alespoň z části očistil Musk své jméno a potenciální zájemce přesvědčil o koupi, den po živém představení přidal na svůj Twitter video, kde designér pick-upu Cybertruck Franz von Holzhausen hází stejné kovové koule z přibližně stejné vzdálenosti totožným způsobem a sklo bez problémů odolalo. Toto video údajně vzniklo těsně před živou prezentací.
Elon Musk přidal i doprovodný komentář, ve kterém konstatuje, že před spuštěním hromadné produkce bude jeho velká novinka vyžadovat vylepšení.
Franz throws steel ball at Cybertruck window right before launch. Guess we have some improvements to make before production haha. pic.twitter.com/eB0o4tlPoz
— Elon Musk (@elonmusk) 23. novembra 2019
Elon Musk na svém oficiálním Twitteru zároveň informoval, že v současnosti si vozidlo Cybertruck předobjednalo už 146 tisíc zájemců, kterým v současnosti stačilo jen 100 dolarů. V případě starších modelů byla cena za předobjednání vyšší – Model Y vyžadoval zaplacení depozitu 2500 dolarů a Model 3 1000 dolarů.
146k Cybertruck orders so far, with 42% choosing dual, 41% tri & 17% single motor
— Elon Musk (@elonmusk) 23. novembra 2019