Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Neděle 17. 1. 2021 svátek má Drahoslav

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Tech - Auta
1
Martin Mičuda
4. únor 2020, 14:29
Čas čtení: 1:02

Ferrari žaluje charitativní organizaci kvůli názvu svého chystaného SUV

Naznačené jméno Purosangue naráží v případě Ferrari na problém.

Martin Mičuda
4. únor 2020, 14:29
Čas čtení: 1:02
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Ferrari žaluje charitativní organizaci kvůli názvu svého chystaného SUV
Zdroj: autoevolution.com

Už dlouhá léta není žádným tajemstvím, že i Ferrari chystá své vlastní SUV. Dosud žádné bližší informace nemáme, protože italské automobilce se zatím daří vše podstatné utajit. Příjezd novinky na trh je naplánován na rok 2021, přičemž lidé z řad značky hovoří spíše o FUV (Ferrari Utility Vehicle) než SUV, což značí, že nemusí jít vysloveně o velikostně prorostlý počin.

 

Loni obletěla svět zpráva, že Ferrari chce, aby novinka nesla název Purosangue, což v italštině znamená plnokrevník nebo čistokrevný. Problémem však je, že identické jméno už má jistá italská nezisková charitativní organizace – Purosangue Foundation, která bojuje proti dopingu ve sportu si dokonce své jméno nechala v roce 2013 ochránit ochrannou známkou.

 

Ferrari žaluje charitatívnu organizáciu kvôli menu svojho chystaného SUV
Zdroj: www.autocar.co.uk

 

Krátce nato, co na povrch proniklo, že právě Ferrari chystá svůj nový počin pojmenovat Purosangue, samotná organizace oslovila automobilku za účelem dosažení nějaké dohody. Jenže Ferrari je známé tím, že se snaží bránit svou reputaci a image, což nejednou vyvrcholí soudním sporem. Ukazuje se, že jinak tomu nebude ani tentokrát.

 

Purosangue Foundation totiž nevyhovělo žádosti o ochranu jména Purosangue na evropském trhu ve prospěch automobilky, proto Ferrari začalo problém řešit soudní cestou – charitativní organizace podle lidí z Maranella poslední roky nevyužívala ochrannou známku často, proto by měla ztratit na jméno exkluzivitu.

 

 

Naopak, organizace se brání. Alessandro Masetti, právní zástupce organizace, si sice uvědomuje, že jde o boj Davida s Goliášem, tím ale neztrácejí naději. Ostatně, za poslední roky charita spolupracovala například se značkou adidas, která pro ni vytvořila oblečení s interními logy. Ferrari má tedy přibližně rok na to, aby buď vybralo jiné jméno, nebo uspělo u soudu.

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
6
Sdílet
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
News
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.