Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
14. dubna 2020 v 6:55
Čas čtení 1:00
Matej Krajčovič

Za co lidé v době izolace přestali platit, a za co naopak utrácejí víc? Ukazují to data z USA

NEWS KORONAVIRUS
Uložit Uložené

Kina, taxíky či aerolinky klesly o téměř 100 %, tržby naopak stoupají donáškám jídla a potravin.

Deník The New York Times zveřejnil rozsáhlou infografiku o tom, jak obavy z koronaviru a karanténních opatření ovlivnily nákupní chování lidí. Statistiky jen potvrzují to, na co upozorňují odborníci i v Česku. 

Uzavření obchodů a výzvy k setrvání doma mohou zpomalit šíření nákazy, ale protože lidé tolik neutrácejí, firmy a zaměstnavatelé nemusí mít dost peněz na placení nájmu, energií a výplat zaměstnancům.

Doporučeno
Koronavirus ušetřil české ženy velikonočního výprasku, píše BBC Koronavirus ušetřil české ženy velikonočního výprasku, píše BBC 13. dubna 2020 v 17:07

Ukazuje se, že Američané začali více utrácet za potraviny, ale už pár dní po úvodní panice z nařízení o zákazu vycházení, když jsme nájezdy na obchody viděli i u nás, se situace podle dat od společnosti Earnest Research stabilizovala. V USA nyní lidé do nákupních košíků vkládají jen o přibližně 15 % zboží více než před krizí.

Přidej se do klubu REFRESHER+
Základní
125 Kč
Účtuje se jednou za 4 týdny
31,25 Kč / Týden
Přístup k prémiovým článkům
Přístup k benefitům
Méně reklam
150 kreditů každé 4 týdny na nákup benefitů
Roční - 17 %
1 500 Kč 1 250 Kč
Účtuje se jednou za rok
24,04 Kč / Týden
Přístup k prémiovým článkům
Přístup k benefitům
Úplně bez reklam
2 000 kreditů ihned na nákup benefitů
Sdílení článků kámošům a kámoškám
Všechny možnosti předplatnéhoMám slevový kód
Dokončením souhlasím s pravidly a podmínkami portálu Refresher.
Domů
Sdílet
Diskuse