Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Neděle 17. 1. 2021 svátek má Drahoslav

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Móda - Oblečení
1
Antonín Havlík
26. červen 2020, 18:31
Čas čtení: 0:43

Lidl představil limitovanou kolekci svého merche. Novému oblečení dominuje charakteristické logo

Koupit si oblečení z limitované edice můžeš i ty.

Antonín Havlík
26. červen 2020, 18:31
Čas čtení: 0:43
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek

S vlastním merchandisem experimentuje stále více značek – i těch, které nemají s módou zdánlivě nic společného. Německý obchodní řetězec Lidl na svých stránkách zveřejnil svou novou kolekci oblečení, kterému dominuje nepřehlédnutelné modro-červené logo se žlutým pozadím.

 

Lidl tak netradičním způsobem testuje sílu své značky. V České republice se prodejce těší silné podpoře – loňský výzkum prokázal, že našinci ho řadí mezi nejoblíbenější řetězce. Poměrně odvážně tak reaguje na současný trend. 

 

NAČÍST ČLÁNEK BEZPLATNĚ
Předplať si REFRESHER+ a získej další výhody

Tento článek dočteš bezplatně, ale s předplatným REFRESHER+ získáš přístup k více než 1605 zamknutým článkům a dostaneš další benefity.

VÍCE O PŘEDPLATNÉM
Kdykoli ho jednoduše zrušíš
Už od 79.00 Kč měsíčně
S REFRESHER+ můžeš získat tyto benefity
VÍCE

LIDL představil limitovanou kolekci svého merche. Novému oblečení dominuje charakteristické logo
Zdroj: LIDL

 

 

V nabídce má řetězec pro zákazníky připravena dámská i pánská bavlněná trika, bílé ponožky, ale dokonce i pestře barevné tenisky či pantofle. Ceny jsou více než příznivé – od 49 korun za pár ponožek až po 399 korun za tenisky. V nabídce se merch objeví od pondělí 29. června. 

 

„Při bližším pohledu na dlouholeté trendy vidíme, že Lidl oproti zbytku trhu posiluje napříč většinou hodnoticích faktorů z pohledů nakupujících. Mezi nejvýraznější změny k lepšímu v porovnání s konkurenčními řetězci patří kvalitní čerstvé jídlo, kvalitní prémiové značky, vlastní řada privátních značek a v neposlední řadě příjemná nákupní zkušenost podporovaná remodelingem prodejen i důrazem na spokojený a příjemný personál,“ vysvětlila popularitu LIDLu Petra Flajtingrová ze společnosti Nielsen, která zmiňovaný průzkum v květnu 2019 prováděla.

 

LIDL představil limitovanou kolekci svého merche. Novému oblečení dominuje charakteristické logo
Zdroj: LIDL
Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Tagy: Móda, lidl
Přidej se k těm, kteří nás podpořili. Předplať si R+ VÍCE
Ohodnoť článek
5
Sdílet
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
News
NAHORU
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.