Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
26. června 2020 v 18:31
Čas čtení 0:43
Antonín Havlík

Lidl představil limitovanou kolekci svého merche. Novému oblečení dominuje charakteristické logo

MÓDA MÓDA
Uložit Uložené

Koupit si oblečení z limitované edice můžeš i ty.

S vlastním merchandisem experimentuje stále více značek – i těch, které nemají s módou zdánlivě nic společného. Německý obchodní řetězec Lidl na svých stránkách zveřejnil svou novou kolekci oblečení, kterému dominuje nepřehlédnutelné modro-červené logo se žlutým pozadím.

Lidl tak netradičním způsobem testuje sílu své značky. V České republice se prodejce těší silné podpoře – loňský výzkum prokázal, že našinci ho řadí mezi nejoblíbenější řetězce. Poměrně odvážně tak reaguje na současný trend. 

LIDL představil limitovanou kolekci svého merche. Novému oblečení dominuje charakteristické logo
Zdroj: LIDL
Doporučeno
Češi zvolili jako nejlepší rostlinný produkt roku 2019 veganské mleté z Lidlu. Podívej se na celkový žebříček Češi zvolili jako nejlepší rostlinný produkt roku 2019 veganské mleté z Lidlu. Podívej se na celkový žebříček 16. dubna 2020 v 13:52

V nabídce má řetězec pro zákazníky připravena dámská i pánská bavlněná trika, bílé ponožky, ale dokonce i pestře barevné tenisky či pantofle. Ceny jsou více než příznivé – od 49 korun za pár ponožek až po 399 korun za tenisky. V nabídce se merch objeví od pondělí 29. června. 

„Při bližším pohledu na dlouholeté trendy vidíme, že Lidl oproti zbytku trhu posiluje napříč většinou hodnoticích faktorů z pohledů nakupujících. Mezi nejvýraznější změny k lepšímu v porovnání s konkurenčními řetězci patří kvalitní čerstvé jídlo, kvalitní prémiové značky, vlastní řada privátních značek a v neposlední řadě příjemná nákupní zkušenost podporovaná remodelingem prodejen i důrazem na spokojený a příjemný personál,“ vysvětlila popularitu LIDLu Petra Flajtingrová ze společnosti Nielsen, která zmiňovaný průzkum v květnu 2019 prováděla.

LIDL představil limitovanou kolekci svého merche. Novému oblečení dominuje charakteristické logo
Zdroj: LIDL
Domů
Sdílet
Diskuse