Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
26. června 2020 v 18:31
Čas čtení 0:43
Antonín Havlík

Lidl představil limitovanou kolekci svého merche. Novému oblečení dominuje charakteristické logo

MÓDA MÓDA
Uložit Uložené

Koupit si oblečení z limitované edice můžeš i ty.

S vlastním merchandisem experimentuje stále více značek – i těch, které nemají s módou zdánlivě nic společného. Německý obchodní řetězec Lidl na svých stránkách zveřejnil svou novou kolekci oblečení, kterému dominuje nepřehlédnutelné modro-červené logo se žlutým pozadím.

Lidl tak netradičním způsobem testuje sílu své značky. V České republice se prodejce těší silné podpoře – loňský výzkum prokázal, že našinci ho řadí mezi nejoblíbenější řetězce. Poměrně odvážně tak reaguje na současný trend. 

Přidej se do klubu REFRESHER+
Základní
125 Kč
Účtuje se jednou za 4 týdny
31,25 Kč / Týden
Přístup k prémiovým článkům
Přístup k benefitům
Méně reklam
150 kreditů každé 4 týdny na nákup benefitů
Roční - 17 %
1 500 Kč 1 250 Kč
Účtuje se jednou za rok
24,04 Kč / Týden
Přístup k prémiovým článkům
Přístup k benefitům
Úplně bez reklam
2 000 kreditů ihned na nákup benefitů
Sdílení článků kámošům a kámoškám
Všechny možnosti předplatnéhoMám slevový kód
Dokončením souhlasím s pravidly a podmínkami portálu Refresher.
Domů
Sdílet
Diskuse