Tesla očividně neoplývá kvalitou výroby a kontrola samotné kvality se zjevně nekoná.
Automobilka Tesla prakticky odjakživa bojuje s podprůměrnou kvalitou zpracování a dílenského zpracování. Už dlouhé roky se tak doslova hromadí stížnosti, které jasně naznačují, že cit pro detail není zrovna nejsilnější stránkou amerického výrobce elektromobilů. S železnou pravidelností na to ostatně velmi autenticky poukazují i někteří známí youtubeři či automobiloví fanoušci.
Jak se ale ukazuje, nejnovější sériový model od Tesly zajel v této nemilé oblasti bohužel ještě dál. Model Y totiž doslova trpí až znepokojivě mizerným dílenským zpracováním. Potvrzuje to i nejnovější report od samotného majitele nové Tesly, který krátce po doručení jeho vysněného auta strávil přes 30 dní v servisu. Poté, co zjistil, že většina z jeho podnětů se už nedá řešit, se se svou zkušeností podělil veřejně.