Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
Adéla Ježková
10. srpna 2022 v 13:28
Čas čtení 0:46

Meta údajně už dva roky tajně testuje platformu, která má konkurovat Twitchi

Kategorie:
News
Uložit Uložené
Meta údajně už dva roky tajně testuje platformu, která má konkurovat Twitchi
Zdroj: Getty Images/Chip Somodevilla

Společnost Meta zřejmě testuje novou platformu pro živé vysílání, která by mohla konkurovat Twitchi.

Nová platforma s názvem Super by uživatelům umožnila pořádat interaktivní živé přenosy za příjmy z reklamy. Projekt je zatím v relativně rané fázi, byl testován s méně než 100 tvůrci, ale od roku 2020 se na něm průběžně pracuje. 

„Testují ho velmi potichu už asi dva roky. Konečným cílem je nakonec vytvoření dalšího samostatného projektu, který by mohl být součástí rodiny produktů Meta,“ řekl serveru Independent mluvčí společnosti Meta.

Fanoušci by mohli za další funkce ve streamech platit a zanechávat dárky tvůrcům. Ti by si přitom mohli ponechat 100 % příjmů získaných tímto způsobem. Platforma by měla být oddělená od Instagramu, Facebooku a dalších sítí, které v současné době gigant Meta vlastní.

Zároveň se zdá, že tvůrci, kteří budou chtít Super používat, nebudou potřebovat příliš mnoho technických nebo grafických znalostí k vytvoření dobře navrženého živého vysílání díky uživatelsky přívětivému rozhraní. 

Podle serveru Little Black Book se Meta novou platformou snaží cílit na tzv. „generaci Z“, která na internetu často vyhledává interaktivitu. Zatímco v minulosti byl mediální obsah definován jednosměrným přístupem, vzestup livestreamingu značně zvýšil popularitu interaktivity jako definičního prvku médií, který oslovuje právě skupinu lidí narozených od poloviny 90. let 20. století do roku 2012.

Domů
Sdílet
Diskuse