Třicetiletá americko-libanonská hvězda pojmenovala svou značku šperků Sheytan, což v arabštině znamená ďábel. „Jediní lidé, kteří se při tomto názvu cítí divně, jsou ti příliš nábožní,“ říká Khalifa.
Poté, co uspěla ve filmech pro dospělé, zkouší americko-libanonská celebrita Mia Khalifa štěstí také v módním průmyslu. Velkolepé kampaně v poslední době sype jako z rukávu. Jen pár měsíců poté, co pózovala pro značku Aries v kampani podzim/zima 2023, oznámila také spolupráci s Wizem Khalifou. Status módní ikony však potvrzuje i nejnovější projekt 30leté hvězdy, kterým je její vlastní značka šperků doplněná o nabídku dámského spodního prádla. Vznikla ve spolupráci s její byznys partnerkou Sarou Burn.
Kromě samotných produktů se zajímavým stal zejména název značky: Sheytan, což v arabštině znamená „ďábel“. Novinka na módní scéně by totiž měla potěšit tvého „vnitřního ďábla“. „Jediní lidé, kteří se při tomto názvu cítí divně, jsou lidé, kteří jsou příliš nábožní,“ vyjádřila se Khalifa v rozhovoru pro Hypebeast.
„I tak nám budou říkat Sheytani, protože nosíme zlaté řetízky a řetízky na břiše a ukazujeme svá těla, takže jsem si myslela, že je to perfektní název. Nedokáži si představit, že by se značka šperků na tělo s arabskými kořeny jmenovala jinak,“ dodala. V nabídce Sheytan tak najdeš rozmanitou nabídku luxusních kousků, jejichž cena začíná na zhruba 1 700 korunách a končí u 13 tisíc korun, což je cenovka za diamantové řetízky na krk.
„Značka je pro dívku, která nosí spodní prádlo jen pro sebe. Je to holka, která nosí parfém, i když je sama doma. Cítíte se díky tomu sexy a cítíte se silněji,“ uvedla Khalifa. Její značka by měla být oslavou svobody a sebevyjádření.
Podle Hypebeast byla inspirací pro vlastní linii produktů zejména libanonská móda, ale i osobitý vkus Khalify. Ten ale není cítit jen u designu samotných produktů, ale také na záběrech sexy kampaně, která vznikla v Paříži pod objektivem Fabiena Montique.