Formule 1 a společnost The Lego Group, která je výrobcem nejprodávanější stavebnice na světě, zahájí v roce 2025 spolupráci. V obchodech se tak dočkáme nových produktů inspirovaných závodními stroji.
Nová kolekce by měla zahrnovat jak modely určené pro nejmenší děti, tak i ty pro dospělé. Součástí projektu budou také různé akce, jako jsou fan zóny v místech závodů či konkrétní aktivity.
V posledních letech zaznamenaly závody F1 celosvětový nárůst popularity především mezi mladou generací. Údaje ukazují, že v EU a USA nyní aktivně sledují tento sport více než čtyři miliony dětí ve věku 8 až 12 let. Navíc, až 54 procent sledujících F1 na TikToku a 40 procent na Instagramu nyní tvoří lidé mladší 25 let.
„Kostka LEGO zažehla jiskru kreativity a stavitelské vášně v milionech dětí i dospělých po celém světě. Díky tomuto partnerství si fanoušci budou moci znovu vytvořit a představit svět Formule 1, kostku po kostce, a prostřednictvím hry proniknout hlouběji do složitostí mechaniky a technologie tohoto sportu,“ uvedla obchodní ředitelka Formule 1 Emily Prazer.