Mladý lyžař odhaluje po více než 4 měsících svou upravenou bestii.
Jon Olsson není ve světě sportu žádný nováček, jeho aktivity spojené se sjezdovým lyžováním a freeridem sleduje opravdu velká masa lidí. Paradoxem je ovšem fakt, že více než samotným lyžováním, je pro širokou veřejnost známý spíše díky jeho zálibě v rychlých autech. Pokud totiž trochu zavzpomínáte, zjistíte, že byl to právě on, kdo šokoval nejen motoristickou veřejnost, když snad jako první obohatil své Audi R8 a později i Lamborghini Gallardo o výrazné fólie s tématikou vojenských maskáčů a zároveň jim namontoval mohutné střešní boxy na lyže. Kontroverzně působící hračky se následně ukázaly během divoké jízdy v zasněžených zimních střediscích, z čehož odstupem času vzniklo několik videí. Inspirace s trendy polepy však přišla na svět až v době, kdy do jeho sbírky přibyla další pýcha, špičkové Audi RS6 Avant a to, když ho krátce na to převlékl do svých už tradičních barev. Takové military styled camo v tom momentě okamžitě vystřelilo na vrchol a dodnes je i u nás velkým hitem (nedávno mu podlehl i Separ).
Aktuálně Olsson posouvá levely a opět ve velkém stylu. Jak sám tvrdí, odjakživa miloval závodní vozidla kategorie DTM kvůli jejich šíři, protože pro provádění svých sportovních zálib potřebuje auto s velkým prostorem, kam nacpe svou lyžařskou výstroj, s velkým pochopením by se v případě zmíněných DTM-ek nesetkal. Známý lyžař se však nedal odradit a kontaktoval svého kamaráda Leifa Tufvessona, který je někdejším dvorním inženýrem v Koenigsegg. Oslovil ho s myšlenkou přestavět jeho nejznámější kombi od Audi na brutální kombi s lookem DTM. Slovo dalo slovo a za přibližně 4 měsíce návrhů a následné realizace se vyklubala extrémní RS6-ka s dodatkem DTM a pověstným střešním boxem.

Zdaleka však nejde o jakýsi garážový tuning. Sériový kombík z Ingolstadtu citelně, o pár desítek centimetrů narostl do šířky, ale i do délky. Mohutný bodykit je vyroben z uhlíkových vláken, které Olsson vlastnoručně objednal z továrny, odkud pochází karbon, který využívá i značka Pagani. Podvozek byl patřičně vyztužený a kompletně zakrytý, vpředu přibyl obrovský splitter jakož i malé aerodynamické lišty obecně známé jako aero kit. Doplňky stejného charakteru najdeme i vzadu, kde kromě toho uvidíme i značný střešní spoiler a opravdu megalomanský difuzor. RS6-ka je postavena na značkových discích ADV.1 Wheels, jejichž design byl speciálně navržen pro tuto příležitost. Beze změn se neobešly ani motorové prostory, kde původně trůnila 560 koňová 4-litrová V8-čka. Díky balíčku STM Stage 3+ od Stertman Motorsport, a tedy především díky novým turbodmychadlům se výkon vyšplhal přes 900 koní! Přesná síla a potenciál motoru nebyl dosud přesně vyzkoušený a odměřený, ale jak tvrdí Olsson, již sériovka byla na cestě zvíře, čili pár koní nahoru dolů, o sněhové dovádění má postaráno.
Na závěr zmíním, že exemplář dostal i nový výfukový systém od Milltek Sport a samozřejmě, protože nedávno obletěly svět fotografie, jak tato bestie přišla právě kvůli přípravám o charakteristický polep, kvalifikovaní z Wrapzone navrátili nejznámější RS6-ce na světě její známou podobu. Audi RS6 Avant DTM tak zdobí opravdu zdařilá a efektní fólie s tématikou, které už nikdo jinak neřekne než Jon Olsson Style. Čtyřkolové porno navíc uvidíme pravděpodobně na letošním Gumball 3000, proto, i když letos vymyšlená trať opět obchází Slovensko i Česko, reálná šance ho vidět osobně tu je.




