Tesla Motors se dostává nejnověji do povědomí už i díky svému jedinečnému marketingu.
Tesla, Tesla a opět Tesla. Stále poměrně nová americká automobilka nejen poslední měsíce statečně zaplňuje média všelijakými informacemi, a to ať už pozitivními nebo nejednou i negativními. Masírování veřejnosti fakty o tom, jakou díru do světa a revoluci modely značky Tesla Motors udělaly, ale i zvěsti o nesčetných dotacích a zprávy o jasně červených číslech ziskovosti. To je jen smítkem toho, co vše najdete bez velké námahy, pokud se začnete o nejznámější elektrické automobily více zajímat. Názor na dané téma si může udělat pochopitelně každý sám, nejnověji jsme ale svědky další zajímavosti ze strany samotné firmy se sídlem v Silicon Valley, která rozvířila hladiny i tak rozbouřených vod obklopujících působení značky. Hlava celého projektu, vizionář Elon Musk se nechal slyšet, že prodej jejich jednoho vozidla v jejich, celkem malé síti prodejen (víme, že jejich prodej funguje prioritně přes internet) stojí firmu 2 tisíce $. Jeho staronová myšlenka (obdobný postup se ukázal jako výhodný při získávání zákazníků pro PayPal) proto stojí na tom, že tento nemalý peníz je automobilka ochotna dát raději svým zákazníkům. Ptáte se jak?
Každý současný majitel vozu Model S dostane v nejbližší době svůj jedinečný kód. Ten následně poskytne tomu, komu doporučí koupit Teslu, aby při její následné koupi dostal nový kupující na základě kódu slevu tisíc dolarů. Zbývajících tisíc dolarů výsledně dostane sám majitel Tesly, který doporučil značku novému zákazníkovi. Svou získanou tisícovku přitom může využít při koupi své další Tesly, na dodatečnou koupi příslušenství či servis. Tímto to však zdaleka nekončí. Ten, na čí doporučení si Teslu koupí pět lidí, dostane za odměnu prohlídku tolik přehypované fabriky Gigafactory. Ba co víc, pokud se někomu podaří svou šikovností dohnat ke koupi nové tesličky až desítku lidí, dostane slevu rovných 20 tisíc $ na připravovaný a stále odkládaný nový Model X s možným výkonem až necelých 700 koní, konkrétně z edice Founder's Series. No a třešnička na dortu je fakt, že ten, kdo jako vůbec první dokáže ke koupi „dokopat“ deset nových zákazníků ve svém regionu, získá Model X zcela zdarma! Tak co, jdeš do toho? Pokud máš Teslu a tato forma motivace tě oslovila, pospěš si, akce potrvá jen do konce října 2015.