Šikovný markeťák by si rozhodně zasloužil odměnu.
Česká YouTuberka Carrie Kirsten nedávno publikovala video, kde tvrdí, že se jí splnil životní sen. Od nového partnera totiž dostala nové BMW X1. Několik hodin nato však rozvířila vody internetu videa, která odhalila zákulisí této YouTube kauzičky. Dvěma jiným tvůrcům (Freescoot a TVTwixx) totiž měl dealer BMW Invelt auto nabídnout také. Oba ale nabídku odmítli. Podmínky byly totiž absolutně směšné – vzpomeňme například možnost najet maximálně 500 kilometrů měsíčně, zákaz vyjet z Prahy a přitom povinnost vše spojené s autem platit sám. Nesmí chybět ani propagace nebo hanění jiné automobilky. Na toto vše měla Carrie přistoupit, což celý český internet pobouřilo. Začalo se šířit množství urážek a nenávisti a YouTuberka od té doby nevydala žádné video. Jedinou aktivitou bylo zakázání komentářů.
Ošemetné situace se ale někdo rozhodl využít i ve svůj prospěch, a to marketingový tým české Škody. Ten si všiml, že YouTuber Freescoot mimochodem ve videu zmínil i novou Škodu Kodiaq a rozhodl se, že i česká automobilka by mohla z celého příběhu něco vytřískat. Den po zveřejnění videa se tak objevil komentář, kterým Škoda konkurenci hravě popíchla. Mimochodem, BMW Invelt nakonec označilo celou situaci za podvrh a výmysl a prohlásilo, že celá mailová komunikace vůbec neproběhla.
Video od Freescoota odhalující podmínky