Asi bychom v Česku marně hledali někoho, kdo nezná oblíbenou vánoční reklamu na Kofolu, která se na obrazovkách objevila už v roce 2003. Její hlavní hvězda Sandra Flemrová se nyní na sítích svěřila se svým soukromým životem.
Na videu, které zveřejnila na Instagramu, nejprve podotkla, že pro ni vůbec nebylo jednoduché se takto otevřít veřejnosti. Nakonec se ale rozhodla pro sdílení svého soukromí, aby dodala odvahu a podporu ostatním lidem. „Už delší dobu ve svém životě cítím náklonnost k ženám,“ sdílela. „Dlouho jsem to v sobě potlačovala, nechtěla jsem si to přiznat a částečně to přehlížela,“ dodala. „Ale těm dnům je konec.“
„Chci být upřímná nejen sama k sobě, ale i k vám a možná přestat utíkat před nějakým svým vlastním osobním divočákem,“ použila referenci z ikonického televizního spotu, aby odlehčila atmosféru a zároveň vysvětlila, proč se rozhodla o své orientaci promluvit veřejně.
„Období Vánoc se mě mediálně úzce dotýká a obecně je to pro mě období tlaku a chaosu,“ uvedla. „A právě proto jsem se rozhodla pustit to ven.“ Na závěr také dodala, že by chtěla tímto příspěvkem dodat odvahu ostatním. „Buď především sám sebou. Nikdy se nezavděčíš všem, ale věř mi, že vždy se najde někdo, kdo bude sdílet tvůj názor, ať jsi kdekoliv,“ zakončila video.
Všem známá reklama na Kofolu, ve které si jdou dívka s tatínkem do lesa uříznout vánoční stromek, přičemž je překvapí divočák a ve které zazní ikonická věta: „Já nemusím, já už ho vidím,“ se na obrazovkách poprvé objevila už před 22 lety. Od té doby se do reklamních spotů vrací pravidelně a připomíná všem, že Vánoce už jsou za dveřmi.