Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Středa 26. 2. 2020 svátek má Dorota

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Filmy a Seriály - Pod radarem
1
Miroslav K.
22. leden 2017, 18:38
Čas čtení: 1:39

Rogue One v čele s Darth Vaderem dokázalo v kinech vydělat miliardu dolarů a stává se tak 28. filmem, kterému se to podařilo

V Disney mají opět další důvod k radosti.

Miroslav K.
22. leden 2017, 18:38
Čas čtení: 1:39
Rogue One v čele s Darth Vaderem dokázalo v kinech vydělat miliardu dolarů a stává se tak 28. filmem, kterému se to podařilo
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Poté, co Disney koupilo Lucasfilm a oznámilo, že vedle pokračování původního děje Star Wars se zaměřením na rodinu Skywalkerů se dočkáme i spin-offů, se fanoušci rozdělili na dva tábory. Ti, kteří znali jen šestici filmů, samozřejmě namítali, že nové a nové snímky mohou působit chaoticky, ale druhý tábor dobře věděl, že non-canon je obrovská studnice nápadů, která se dá různými způsoby kvalitně zapracovat do oficiálního filmového/seriálového univerza. Jedna věc byla jistá, první spin-off se musí zákonitě podařit, jinak bude tato politika nejziskovějšího studia roku 2016 neúčinná a problémová. I proto se Disney rozhodlo sáhnout po té nejvyšší kartě – Darth Vaderovi. Jak to celé dopadlo a jaké byly naše pocity bezprostředně po zhlédnutí, jsme si již shrnuli v naší recenzi (kterou si můžete přečíst na tomto odkaze), takže se nebudeme zbytečně opakovat. A jak to vypadalo v kinech doma ve Spojených státech i ve světě? Jen na domácí půdě se snímku podařilo za první víkend vydělat 155 milionů, přičemž tato částka se po přičtení světových tržeb vyhrabala téměř na hranici 300 milionů. Z historického hlediska jde o druhý nejvyšší prosincový opening kinematografie (pokud jste tipovali, že na prvním místě je Epizoda VII, máte jeden pomyslný bod). Oficiální rozpočet přitom činil rovných 200 milionů amerických dolarů.

 

Rogue One v čele s Darth Vaderem dokázalo v kinech vydělat miliardu dolarů a stává se tak 28. filmem, kterému se to podařilo

 

Snímek je v kinech už pět týdnů a každý, kdo spolu s námi pravidelně sleduje vývoj celosvětových tržeb, ví, že miliarda byla již skutečně na dosah a bylo otázkou dní, kdy se to konečně podaří. A stalo se tak právě dnes, přičemž na svém kontě má přesně 1 miliardu a 11 milionů dolarů. V Disney tedy bouchají šampaňské (kdyby tam slavili finanční úspěchy alkoholem, ožralí by tam byli na týdenní bázi), protože sága Star Wars je prostě zlatým dolem. The Force Awakens vydělalo v roce 2015 v kinech více než 2 miliardy amerických dolarů a je jasné, že studio bude mít s Epizodou VIII minimálně stejné ambice (což ani zdaleka není málo, protože překonat takovou finanční hranici se podařilo jen Avataru a Titaniku). Po Rogue One také můžeme předpokládat, že od každého spin-offu se budou očekávat miliardové tržby, což v konečném důsledku nemůže dopadnout nijak jinak, než tak, že na konci této filmové ságy ji budeme moci zařadit na přední příčky nejziskovějších filmových sérii v historii kinematografie. Co se týče roku 2016, tak ještě dodáme, že kromě tohoto snímku se do klubu miliardářů dostali ještě Captain America: Civil War, Finding Dory a Zootopia. Co si o Rogue One myslíte vy? Zasloužil si film vydělat takové množství peněz, nebo podle vás film z tohoto univerza jednoduše potřebuje Jedie a světelné meče? 

 

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
33
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.